fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

מה זה מודם סלולרי

עידן האינטרנט החל דרכו בסוף שנות ה-80, תחילת שנות ה-90. בשלב זה האינטרנט היה פועל על גבי הרשת הקווית של הטלפונים הביתיים ובזמן שהיינו משתמשים באינטרנט, לא יכולנו לקבל שיחות. עם הזמן הטכנולוגיה השתכללה והתחילו לעבוד בבתים עם מודם ביתי וראוטרים לרשת ביתית. כל זה היה מצוין כאשר אנשים היו גולשים באינטרנט מהבית או מהעבודה. בהמשך ההתפתחות הטכנולוגית, החלו אנשים רבים לעבוד ממקומות שונים והם היו זקוקים לאינטרנט זמין בכל מקום, כך למעשה נולד לו המודם הסלולארי.

לרכישה מהירה של מודם סלולרי/נסטיק

מה זה מודם סלולרי?

אם שאלתם את עצמכם מה זה מודם סלולריי?, כאן בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תהיה עבורכם התשובה. מודם סלולארי הוא למעשה סטיק קטן בצורת USB המתחבר למחשב שלכם ובאמצעותו ניתן לגלוש באינטרנט. את המודם הסלולארי מציעות חברות הסלולאר ולמעשה האנשים גולשים על גבי הרשת הסלולארית. אנשים רבים ששואלים מה זה מודם סלולארי, מבינים כי מדובר בפתרון נהדר לגלישה מכל מקום ללא מגבלות וואי פיי.

מה זה מודם סלולרי? מתי הוא יכול להתאים גם לעבודה מהבית?

יש מקומות שבהם התשתית ליצירת רשת אינטרנט ביתית אינה אפשרית או שהקליטה בה אינה חזקה. דבר זה יכול להוות בעיה לכל האנשים שמעוניינים לעבוד עם האינטרנט באזורים שונים בבית. אם שאלתם את עצמכם מה זה מודם סלולרי ולמה הוא מתאים? תוכלו כעת לדעת כי מודם סלולארי הוא הפתרון המושלם גם למקומות שבהם אין אפשרות ליצור תשתית של רשת מחשבים באמצעות ראוטר. מודם סלולארי יכול מאוד להתאים לסטודנטים שלומדים במקומות שונים במכללה או באוניברסיטה וגם לעובדים שנוסעים מידי יום ברכבת ומנצלים את שעת הנסיעה לעבודה.

לסיכום :

מדובר במכשיר נהדר שעוזר לנו להיות מחוברים בצורה איכותית לאינטרנט מכל מקום שרק נרצה. כך למעשה אנו לא מוגבלים במקום שבו אנו עובדים וזקוקים לאינטרנט.

המודם הסלולארי הוא ללא ספק המכשיר הקטן שיאפשר לכם אינטרנט בכל זמן ומקום. הוא מתחבר לכל מחשב נייח ונייד וניתן לקחת אותו אתכם בתיק כי הוא קטן ונוח. צרו איתנו קשר ונשמח להתאים עבורכם את הנסטיק המתאים ביותר.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן