fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

‘בסטק ישראל’ הינה יבואנית של ציוד היקפי למחשבים מהגדולות בישראל. באתר שלנו תמצאו מטען למחשב נייד LG לכל הדגמים הנמכרים בישראל.

צריכים עזרה בהתאמת המטען למחשב? דברו איתנו.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
229359

Lg נחשבת לחברת אלקטרוניקה של מוצרי חשמל טובים מאוד, היא מייצרת גם מחשבים ניידים לא רעים בכלל. בכל מחשב נייד יש שני רכיבים אשר יש להם נטייה להתקלקל יחסית בפרק זמן קצר. האחד הוא המטען של המחשב והרכיב השני הוא סוללה למחשב נייד.

בעבר הלא רחוק היו מייצרים מחשבים ניידים עם סוללה חיצונית, מתוך המחשבה שאנשים ילכו עם סוללת הגיבוי וכאשר יצטרכו יחליפו אותה. כיום, ברוב המחשבים הניידים החדשים, סוללה למחשב נייד Lg נמצאת בתוך המחשב ועל מנת להחליף אותה יש לגשת למעבדה או חנות מחשבים, לקנות סוללה חדשה ולהחליף אותה שם. פתיחת המחשב מצריכה הבנה ברכיבי המחשב הפנימיים על מנת לא לפגוע בהם חלילה וליצור נזק.

איפה הכי כדאי לקנות סוללה למחשב נייד ?

כאשר רוצים לקנות סוללה למחשב נייד Lg יש מספר מקומות אפשריים, האחד הוא להזמין מחברת את הסוללה למחשב נייד הרצויה לפי הדגם של המחשב שברשותכם, אפשרות שניה היא לקנות מחנויות המחשבים באינטרנט, אפשרות שלישית היא לגשת לחנות מחשבים אשר גם היא מחזיקה ברשותה סוללות לסוגים שונים של מחשבים והאפשרות האחרונה היא לגשת למעבדת מחשבים. כל האפשרויות טובות ונהדרות ועליכם לבחור מה יהיה הכי נוח לכם.

האם בכל המקומות המחירים של הסוללה הם אחידים?

מבחינת עלויות סוללה למחשב נייד Lg, כאשר מדובר בסוללה מקורית לדגם שברשותכם, לרוב המחירים יהיו דיי דומים, כאשר ההבדל הוא בכמה שקלים לפה ולשם. תוכלו לעשות השוואת מחירים קצרה ולראות איפה הכי כדאי לכם לקנות. בכל מקרה ההמלצה היא תמיד לקנות סוללה למחשב נייד שהיא מקורית לדגם שיש ברשותכם. סוללה מקורית היא הסוללה שהכי מתאימה למחשב ולביצועים שלהם הוא זקוק.

מתי ללכת להחליף את הסוללה?

סוללות למחשבים ניידים לרוב יראו סימנים ראשונים כאשר הן מסיימות את חייהן. הסימנים הראשונים הם בדרך כלל כיבוי פתאומי של המחשב או סוללה שמתרוקנת מהר. אם אחד מן המקרים האלו קורה לכם לעיתים קרובות יחסית, תדעו כי זה הזמן הנכון להחליף את הסוללה. חשוב לרכוש סוללה למחשב מחנות מחשבים מקצועית אנו בבסטק מעבדה למחשבים ניידים מספקים את כל סוגי הסוללות במחירים משתלמים במיוחד. אצלנו באתר בסטק תמצאו את כל סוגי סוללה למחשב נייד lg במחירים משתלמים במיוחד + משלוח מהיר חינם לכל הארץ.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן