fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

באתר של בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו מטענים למחשבים ניידים מבית lg במחירים משתלמים במיוחד + אחריות מלאה. 

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
139199

מחשב הנייד LG שלכם הפסיק לעבוד, הבנתם כי הסיבה לכך שהפסיק לעבוד הוא ה- מטען למחשב נייד LG וכעת אתם מעוניינים להחליף אותו.

אך לפני שתקנו מטען חדש, כדאי להבין איך תימנעו מהמטען הבא שלכם להתקלקל. בכתבה זו אנו ניתן לכם מספר טיפים חשובים לשמירה על מטען למחשב .

טיפ ראשון

קיראו את ההוראות שמגיעות עם המחשב. לכל מחשב נייד יש חוברת הוראות אשר בתוכה יש הוראות גם לגבי מטען למחשב נייד LG. הוראות אלו נועדו להסביר לכם ל השימוש הנכון והתקין עם המטען. שימוש נכון יעזור לכם לשמור על חיי המטען לאורך זמן.

טיפ שני

בכל מטען למחשב נייד LG יש סקוצ’ על חוט החשמל אשר תפקידו לעזור לכם בקיפול נכון שלו. קיפול נכון ישמור על חוט החשמל מפני תזוזות לא נכונות וקרעים אשר לאורך זמן יוצרים מגע רופף וכתוצאה מכך הורסים את המטען.

טיפ שלישי

הכניסו את הפינים לשקע החשמל בצורה ישרה וודאו כי אין שום דבר אשר לוחץ על המטען למחשב. אם שקע החשמל שלכם נמצא מאחורי ספה גבוהה או רהיט מומלץ להזיז אותם מעט, אחרת הם ילחצו את המטען ויגרמו לעיקום או שבר של הפינים.

טיפ רביעי 

שימרו על ה- מטען למחשב נייד lg שלכם מאבק. אבק שמצטבר בחלק שנכנס למחשב עלול לגרום לחוסר טעינה ולכן תמיד דאגו לנקות את חלק זה מאבק.

מאיפה לרכוש מטען למחשב נייד lg ? 

אז אחרי שהבאנו לכם 4 טיפים לרכישת מטען למחשב נייד כל מה שנותר לכם זה לבחור חנות מחשבים עם ניסיון רב אשר מתמחה גם ביבוא של סוללות למחשבים ניידיםאנו באתר בסטק מייבאים ומשווקים חלקי חילוף למחשבים ניידים במחירים מיוחדים

לסיכום :

צריכים עזרה אנו באתר בסטק יבואנים של כל המטענים למחשבים ניידי אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי המטענים למחשבים במחירים משתלמים במיוחד + אחריות מלאה למשך שנה על המטען. צריכים עזרה בבחירת המטען? צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם – 053-2221317  

 

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן