fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

באתר של בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו מסך למחשב נייד dell כולל איסוף המחשב מבית הלקוח והחזרה לבית ללא עלות.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
5491,459

כמו לכל מחשב נייד, למחשב נייד dell יש מספר רכיבים אשר אי אפשר לתפקד בלעדיהם. המטען, הסוללה וכמובן מסך למחשב נייד dell אשר הוא למעשה צג המחשב.

צג המחשב הוא רכיב הפלט במחשב ודרכו למעשה אתם יכולים לראות את המשחקים השונים, השירים, דפי האינטרנט וכו’. בלעדיו אין למחשב תועלת עבורנו ולכן הוא אחד הרכיבים החשובים. כאשר המסך שלנו מתקלקל מכל מיני סיבות, אנו נהיה חייבים לבצע החלפת מסך מחשב נייד dell במעבדה על מנת להחזיר אותו לפעולה. במאמר זה נדבר על איפה מומלץ להחליף את המסך ואיזה גודל מסך מחשב כדאי לקנות. קרא עוד

החלפת מסך למחשב נייד dell במעבדה

אם מסך מחשב נייד dell שלכם נמצא במצב תקול, זה הזמן לגשת למעבדת המחשבים. במעבדת המחשבים יכולים לפענח את התקלה ולבצע את ההחלפה בקלות.

מעבדה מקצועית מכירה היטב את את מסך מחשב נייד dell ויודעת איך לבצע את ההחלפה בצורה הטובה ביותר והיעילה מבלי לפגוע בשום רכיב עדין שקיים בתוך המסך. כמו כן, יש להם את המכשור המקצועי עבור זה ולכן אנו גם לא ממליצים לכם לנסות לבצע החלפת מחשב נייד dell לבד בבית על פי מדריכים וסרטונים באינטרנט.

אילו מסכי מחשב נייד dell קיימים?

כמו לכל המחשבים הניידים, גם חברת dell מציעה עבור הלקוחות שלה מספר גדלים של מסך למחשב נייד dell. המסך הגדול ביותר והסטנדרטי הוא מסך 15.6 אשר מומלץ ברוב המקרים, כי הוא מתאים למגוון רחב של אפשרויות. הוא מותאם מאוד לעבודה ועבור סטודנטים.

מסכים קטנים יותר כמו 14, 13, 12 או 10 הם מסכים למחשב אשר יתאימו לכל למי שמחפש לקחת מחשב נייד קטן ממקום למקום בקלות ובתיק קטן. הם פחות נוחים למטרות עבודה רצופה.

כמה עולה מחשב נייד dell?

לחברת dell יש מגוון רחב של מחשבים ניידים, כל מחשב מגיע עם המפרט שלו וככל שהמפרט חזק יותר המחשב יעלה יותר. חשוב לבחור מחשב נייד לפי הצרכים שלכם ולבחור את מסך למחשב נייד dell לפי השימוש היום יומי שלכם.

לסיכום :

התאמת המחשב לצורך יעזור לכם להיות ממוקדים וגם לקנות מחשב נייד בעלות טובה. תוכלו להתייעץ על כך בחנות המחשבים. אנו באתר בסטק מבצעים החלפתמסך למחשבים ניידים על ידי אנשי מקצוע מנוסים ובעלי ניסיון. צריכים עזרה ? צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

דוגמאות למסך מחשב נייד דל DELL

Dell Inspiron TTYFJ TTYFJA00 Display 15.6″ LCD
p75f001

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן