fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח
סינון:
סנן לפי מחיר - slider
290430

חברת Apple חרטה על דגלה את איכות הרכיבים בהם היא משתמשת עבור מוצריה, ובאמת הם נשארים לאורך זמן, אך כמו בכל מכשיר חשמלי, גם באפל יש רכיבים אשר עם הזמן ובשימוש תמידי זקוקים להחלפה. כך קורה לעיתים גם ב- מטען למחשב אפל. המטען הוא מקור האנרגיה של המחשב הנייד, בלעדיו המחשב שלכם לא יעבוד והתקלה בו תקרה בדיוק בזמן שתזדקקו לו. לכן כדאי לצפות את התקלה מראש ולדאוג לכם ל- מטען למחשב מקבוק אייר. בכתבה הבאה נסביר על מטען למחשב נייד מבית Apple, איפה קונים אותו ואיך תשמרו עליו מפני פגיעות.

מטען למחשב אפל

חברת Apple נותנת בדרך כלל אחריות על המכשירים שלה, אך אנו נשתמש במכשירים שלה ברכיבים לא מקוריים, היא לא מתחייבת על האחריות שנתנה לכם. לכן יש חשיבות גדולה בקנייה של רכיבים מקוריים, בניהם גם מטען למחשב  כאשר הוא תקול. רק מטען למחשב נייד מקורי יחזיק לזמן ממושך במידה והשימוש בו היה נכון. אז איך תשתמשו נכון במטען שלכם?, מיד נסביר לכם איך לשמור עליו לאורך זמן.

איך תשמרו על המטען שלכם? 

כדי לשמור על מטען למחשב אפל בצורה הטובה ביותר, עליכם לדאוג לשים אותו בטעינה מבלי שיש רהיט שלוחץ עליו ומעקם את הפינים שלו. כמו כן, למטען יש רצועת סקוצ’ אשר מגיעה איתו. מטרתה לעזור לכם בקיפול המטען מבלי לגרום לו נזק. קיפול שאינו נכון או מהודק מידי, עלול ליצור נזק. כמו כן, חשוב לשמור על המטען מאבק אשר נכנס לחלק הכניסה למחשב. זהו חלק חשוב מעין כמוהו שאפילו טיפת אבק עלולה ליצור מגע רופף. לכן תמיד ודאו שאין בתוכו אבק.

איפה קונים מטען למחשב אפל?

תוכלו לרכוש את המטען מחברתינו בסטק חנות מחשבים אצלנו תקבלו מטען למחשב אפל מקורי עם אחריות למשך שנה. העלות של המטען נא בין 300 ל- 500 שקלים. אצלנו תמצאו גם מטען למחשב מק, מטען למחשב מקבוק אייר ועוד.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן