fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

אצלנו באתר של בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו מקלדות למחשבים ניידים של hp במחירים משתלמים + אחריות מלאה לשנה. אפשרות להחלפת המקלדת אצלנו במעבדה בתוספת תשלום.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
159289

אצלנו באתר של בסטק תמצאו מקלדת למחשב נייד hp למגוון מחשבים ניידים + משלוחים מהירים לכל הארץ ואפשרות להחלפת המקלדת אצלנו במעבדה. 

חברת המחשבים hp היא חברה ידועה וטובה במחשבים שהיא מספקת. כמו כן היא ידועה גם ברכיבי האיכות שלה עבור המחשבים הניידים והנייחים. רכיבי המחשב הם רכיבים חשובים מאוד ואיכותם משפיעה כמובן על העבודה שלנו על המחשב. אנו כמשתמשים מחפשים נוחות ואמינות של המחשב ושהוא ישאר עבורנו זמן רב ללא תיקונים, אך מכיוון שמדובר במכשיר חשמלי, גם בו יש לעיתים תקלות אשר נובעות מבלאי של הרכיבים או לחילופין פעולות שגויות שלנו שגורמות לנזקים לרכיבים.

מקלדת, אחד הרכיבים החשובים ביותר במחשבים הניידים שלכם

מקלדת למחשב נייד hp היא אחד הרכיבים החשובים ביותר. באמצעות המקלדת אנו מעבירים מסרים למחשב, כותבים, מחשבים ועושים עוד המון דברים חשובים. מבלי שהמקלדת תעבוד כמו שצריך, לא נוכל להשתמש במחשב כמו שצריך. חברת hp כמובן דואגת שלמחשב תהיה מקלדת למחשב נייד איכותית וברמה גבוהה. לרוב מדובר במקלדת נוחה מאוד עם מקשים איכותיים. גם במחשב נייד hp pavilion החברה דאגה למקלדת למחשב נייד hp pavilion איכותית מאוד.

תקלות שעלולות להיות במקלדות למחשבים

תקלות ב- מקלדת למחשב נייד hp מתחלקות לשניים: תקלות שקרו למקלדת כי אנחנו לא שמרנו עליה ותקלות שקורות בעקבות בלאי סביר של רכיבי המקלדת או רכיבים המתקשרים אליה. כניסה של מים ולחות, שאריות אוכל או מקשים שהתפרקו כתוצאה מנפילת המחשב הן תקלות שאנו אחראיים עליהם ואנו יכולים למנוע אותם במקלדת למחשב. תקלות הקשורות בחוסר תגובה של המקלדת במקשים מסוימים או בכל המקלדת, עלולים להיות קשורים בחיבור של המקלדת למחשב עצמו. תקלות כאלו במקלדת למחשב נייד הן תקלות שמתקנים במעבדת תיקונים.

מקלדת למחשב נייד  pavilion

מדובר על מקלדת מחשב נוחה מאוד ובעלת מקשים טובים ואיכותיים. המקלדת אינה מקלדת גדולה והיא אינה מכילה בתוכה מספרים בצד המקלדת, אלא רק בחלקה העליון. בשל איכותה של המקלדת והנוחות שלה, מומלץ מאוד לשמור עליה היטב ולא לאכול או לשתות בקרבתה, כך היא תישמר לכם לאורך זמן ארוך יותר.

האם ניתן לקנות מקלדת למחשב נייד hp עבור מחשבים אחרים?

התשובה היא בהחלא כן, ניתן כיום לקנות סט של עכבר ו- מקלדת למחשב נייד hp ולחבר אותה באמצעות usb לכל מחשב נייד. המקלדות של חברת hp נוחות מאוד ומומלץ מאוד לנסות. טווח המחירים של סטים אלו מתחיל ב-150 שקלים ומגיע ל- 350 כאשר המחיר משתנה בין מקלדת למקלדת והפונקציות שהיא מאפשרת.

לסיכום : 

אם נהרסה לכם מקלדת למחשב נייד hp ואתם צריכים לבצבע החלפת מקלדת אתם במקוןם הנכון! אנו באתר מבצעים החלפת מקלדות על ידי טכנאים מנוסים ובעלי ניסיון במחירים משתלמים במיוחד לפרטים נוספים והזמנות חייגו עכשיו ונשמח לעמוד לרשותכם 053-2221317 .

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן