fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

באתר של בסטק תמצאו מקלדת ועכבר אלחוטי באיכות גבוהה במיוחד + אחריות מלאה למשך שנה ומשלוחים מהירים לכל הארץ!

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
98128

בעבר, בשנות ה-90 לא היה דבר כזה מקלדת ועכבר אלחוטי המקלדות והעכברים במחשבים היו עם חוט שמתחבר למחשב. אם נחזור אחורה וניזכר איך זה היה לעבוד איתם, יכול להיות שנזכור את כל אותם הרגעים המתסכלים שבהם חוט המקלדת או חוט העכבר היו מתנתקים מיציאות המחשב ואז היה עלינו לחבר אותם שוב מחדש.

לפעמים אפילו היה לוקח לנו מעט זמן להבין שזה מה שקרה והיינו חושבים כי המקלדת או העכבר תקולים. כיום לאחר שטכנולגיית המחשבים התפתחה ונמצאת בשיא שלה, כל פעם יוצא חידוש פנטסטי חדש ואחד מהם הוא כמובן מקלדת ועכבר אלחוטי. 

היתרונות הגדולים של מקלדת ועכבר אלחוטי

אז למעשה היתרון הכי גדול של מקלדת ועכבר אלחוטי הוא חוסר בחיבור ישיר למחשב באמצעות חוט חשמל כמו שהיה בשנות ה-90, אך מעבר לכך, יש להם יתרונות נוספים. גם העכבר וגם המקלדת כיום יכולים לעבוד על סוללות פשוטות ולא יקרות הניתנות להחלפה פשוטה, הם יכולים להיכנס לתיק בצורה פשוטה מאוד, ניתן לחבר את המחשב למסך הטלוויזיה ולעבוד עם מקלדת מהספה וכמובן שלא צריך לבדוק בכל פעם את יציאות המחשב האם הן מלאות באבק ולכן העכבר או המקלדת לא עובדים.

בחירת מקלדת ועכבר אלחוטי נוחים לעבודה

כאשר בוחרים מקלדת ועכבר אלחוטי חשוב לבחור אותם לפי הנוחות שלכם. בגזרת העכברים תוכלו למצוא כאלה שהם יותר קטנים וקומפקטים, כאלה יותר גדולים, כאלה עם כפתור גלילה וכאלה בלי. חשוב שתבחרו את הצורה שהיא הכי נוחה ליד שלכם. כמו כן, המקלדת לא פחות חשובה, בייחוד למי שמקליד הרבה. כל המקלדות מבחינת סדר האותיות גם באנגלית וגם בעברית הוא קבוע, הדבר שמשתנה לעיתים הוא הנושא של המספרים. שימו לב לחלוקת המספרים במקלדת.

אולי יעניין אתכם :

סוללות למחשבים ניידים > 

סוללה למחשב נייד asus

מקלדות עם מספרים בחלק העליון : 

יש מקלדות שבהן יש מספרים רק בחלק העליון ויש כאלה שיש גם מספרים בצד המקלדת. לכל אחד נוחה חלוקה אחרת, ביחרו את המקלדת עם החלוקה הטובה בעינכם. כמו כן, חשוב להרגיש את מקשי המקלדת. יש מקלדות שהמקשים בהם דקים במיוחד ויש כאלה שמעט יותר גבוהים. נסו כבר בחנות ללחוץ על המקשים ולראות שהם נוחים לכם לכתיבה.

כמה יעלו לכם מקלדת ועכבר אלחוטי?

את המוצרים הללו ניתן לקנות בנפרד או כסט. סט הכולל מקלדת ועכבר אלחוטי איכותיים יעלו  כ-200 שקלים בממוצע והם נשארים בדרך כלל לאורך זמן רב. אנו מייבאים ומשווקים מקלדת אלחוטית קטנה, סט מקלדת עם עכבר במחר עיצובים מיוחדים + משלוחים מהירים לכל הארץ.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן