fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

אנו מבצעים החלפת מסך מחשב נייד לנובו על ידי טכנאים עם ניסיון. המסך מגיע עם אחריות למשך שנה וכולל איסוף והחזרה לבית הלקוח ללא עלות.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
5991,599

מסכים ומסכי מחשב באופן כללי הם מוצר עדין מאוד. כל נפילה או מעידה הכי קטנה עלולים לגרום להם לתקלות. המחשב הנייד שלכם הוא בדרך כלל מאוד חשוב עבורכם ותקלות מסוג זה הן מבאסות נורא.

סביר מאוד שאתם תשדלו לשמור על המחשב, רכיביו ומסך המחשב שלכם, אך לעיתים אלו מצבים בלתי נמנעים. כולנו בני אדם ומסך מחשב נייד לנובו יכול בקלות להתקלקל. ותצטרכו לבצע החלפת מסך מחשב נייד לנובו

מה עושים כאשר מסך מחשב נייד לנובו נשבר?

שבר במסך מחשב נייד לנובו יכול להיות במספר צורות. הצורה הראשונה, שבר במעטפת החיצונית של המסך. זו פגיעה בפלסטיק אשר עוטף את המסך ולרוב פגיעה זו לא תשפיע על תפקוד המחשב, אך עבור הטווח הארוך חשוב לגשת ולתקן את השבר על מנת שהפלסטיק ימשיך להגן על המסך. מצב נוסף של שבר במסך יכול לקרות בצד המסך. מצב זה עלול לגרום לכך שבאזור השבר לא תראו תמונה, אך בשאר האיזורים המסך ימשיך לתפקד. שבר מסוג זה כדאי ללכת לתקן במעבדה אשר מבצעת החלפת מסך מחשב נייד לנובו.

החלפת מסך למחשב נייד לנובו

החלפה זו לא חייבת להיות מיידית, אך בהחלט חשוב לבצע אותה. מצב שלישי של שבר במסך אשר מצריכה החלפת מסך מחשב נייד לנובו, הוא מצב שבו השבר הוא באמצע המסך. לרוב במצב זה המסך יושבת ותצטרכו לבצע החלפת מחשב נייד לנובו באופן מיידי, אחרת לא תוכלו להשתמש בו.

אולי יעניין אתכם :

החלפת מסך למחשב נייד  

סוללה למחשב נייד 

מצבים נוספים של תקלות מסך המצריכות החלפת מסך למחשב נייד לנובו

מעבר לשברים במסך אשר מצריכים החלפת מסך למחשב נייד לנובו, יש מצבים נוספים בהם החלפה היא מחייבת. אחד מן המצבים אשר משביתים מסכי מחשב הוא מצב של קורוזיה. מצב זה קורה כאשר נכנסת לחות לתוך המסך או שהוא נרטב ממים. במצבים אלו המסך יפסיק לעבוד ותצטרכו כמובן לגשת למעבדה ולהחליפו.

מצבים של תקלות מסך אשר אינן קשורות ב- ההחלפת מסך מחשב נייד לנובו

קיימים מצבים שבהם מסך המחשב שלכם מפסיק לפעול, אך הסיבה אינה קשורה כלל למסך עצמו אלא לרכיבים הפנימיים. אחד הרכיבים שעלול להיות תקול הוא כרטיס המסך. כרטיס תקול מצריך החלפה שלו באופן מיידי. מצב נוסף הוא מסך מרצד אשר לרוב מצריך כיוונון של המסך. בנושא זה הכי נכון להתייעץ עם טכנאי המחשבים שיבדוק את סיבת הריצוד.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן