fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

איזה מטען מתאים למחשב נייד HP?
התאמת מטען למחשב נייד!
שלח תמונה ברורה של הכיתוב בתחתית מחשב ה אייץ’ פי שלך אל אנשי המכירות של בסטק.
אנו נאתר עבורך את דגם המטען המתאים.


באתר בסטק תמצאו מטען למחשב נייד Hp. מטען למחשב HP  כל הדגמים במחירים משתלמים במיוחד + אחריות מלאה על מטען  HP לשנה.
מטען למחשב נייד HP

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
169429

מטען למחשב נייד HP.

המחשב הנייד הפך להיות מכשיר חשמלי שכיח מאוד. כאשר אנו משתמשים במחשב הנייד, הדבר הכי פחות נוח שיכול לקרות הוא סוללה שנגמרת או מטען שלא עובד. המטען הוא ספק הכוח של המחשב ואנו זקוקים לו להפעלת המחשב. חוסר ב- מטען למחשב נייד hp עלול לקרות כאשר אנו שוכחים לקחת אותו או שמא הוא יצא מכלל שימוש. מטענים למחשבים ניידים נוטים להתקלקל מסיבות שונות כך גם גם מטען למחשב HP. כיום לא נהוג לתקן המטען למחשב אלא להחליפו במטען חדש. מחיר מטען מקורי למחשב נייד HP הוא זול באופן יחסי. רבים רוכשים מטען נוסף המשמש לגיבוי ונשמר בתיק המחשב או במקום העבודה.

קניית מטען למחשב HP מקורי?

כאשר הולכים לקנות מטען למחשב נייד hp חשוב לדעת מספר דברים חשובים. הדבר הראשון שחייבים לדעת שלכל דגם  מחשב יש את המטען  המתאים לו. הפרטים החשובים להם אתם זקוקים בכדי לאתר את  המטען המתאים ל מחשב ה HP שלכם
הם: וולט המסומן באות V
אמפר המסומן A
הספק  וואט המסומן באות W
אלו הם נתונים חשמליים המעידים על עוצמת הכוח החשמלי היוצא מהמטען אל מחשב ה HP שלכם. נתונים אלה מופיעים על גבי המטען הישן שלכם. במידה והנתונים נמחקו  מטושטשים לעיתים תוכלו לאתר אותם על גבי המדבקה בתחתית המחשב.

גודל החיבור – סוג החיבור.

החלק הבעייתי שתתקלו בו בניסיון לרכוש מטען למחשב ה HP שלכם הוא גודל החיבור שנקרא מחבר או קונקטור. קונקטור/מחבר הוא החלק שנכנס אל שקע הטעינה במחשב שלכם חברות המחשבים הקשו עלינו בעניין הזה מאחר ולא קבעו גודל אחיד של החיבור.
החיבורים מגיעים בגדלים שונים ומסומנים במילימטרים המציינים את הקוטר החיצוני של הקונקטור והקוטר הפנימי. לעיתים בחלק הפנימי ישנו פין מרכזי נוסף שמתאים לשקעי טעינה מסוג זה. קיימים חיבורי  TYPE-C  ,USB המוכרים כ מיני USB.
סוג החיבור לא ניתן לאיתור בשום מקום על גבי המחשב או על המטען ועל כן תאלצו לזהותו ע”י מדידה והתבוננות או בפנייה אל שירות הלקוחות של בסטק
אנו נבקש מכם צילום ברור של הכיתוב בתחתית המחשב שלכם באמצעות הצילום אנו נאתר את הדגם המדוייק של המחשב ונאתר עבורכם את המטען המתאים  למחשב ה אייץ’ פי שלכם.

מטען למחשב נייד HP Pavilion.

סדרת מחשב נייד של HP Pavilion מוכרת בזכות הביצועים והניידות שלו, וכן במחירים הנוחים. HP Pavilion מתאים לצרכים של מגוון רחב של משתמשים, כולל סטודנטים, אלה שנוסעים ועובדים תוך כדי תנועה, יוצרים אנשי תוכנה וגיימרים.
פבליון מוכר כמכשיר קל משקל עם תצוגה זוהרת וחיי סוללה ארוכים יחסית, סדרה זו של מחשבים ניידים של HP יכולה להתמודד עם ביצועים ועבודה מאומצת עם נוחות שימוש מעולה. דגמי Pavilion הנפוצים :
מחשב נייד גיימינג HP Pavilion.
15 אינץ’  HP Pavilion.
HP Pavilion x360.
מטען למחשב נייד  HP Pavilion בד”כ בעל ההספקים הבאים
45W 65W 90W 120W.
למציאת המטען המתאים ל HP שלכם צרו קשר עם בסטק שירות לקוחות.

איך תשמרו היטב על מטען למחשב  hp?

מטען למחשב נייד hp  הוא ספק הכוח של המחשב. הוא בנוי מספק הכוח, חוטי החשמל המתחברים לשקע החשמל ואזור קטן עם פינים דקים במיוחד אשר מתחברים למחשב. על מנת שמטען למחשב hp יעבוד היטב, כל החלקים שהזכרנו כעת צריכים להיות תקינים. שני המקומות שבהן יש תקלות שכיחות במטענים מקולקלים הם הפינים הדקים שעלולים להתעקם בקלות או חוט החשמל שעלול להיקרע או ליצור מגע רופף. על מנת לשמור היטב על חלקים אלו, מומלץ שתקראו את ההוראות אשר הגיעו עם המטען ותבינו איך כדאי לנהוג איתו. כמו כן, תמיד קפלו את חוט החשמל באופן שאינו הדוק מידי ודאגו לנקות את החלק של הפינים באופן קבוע מאבק. אם תעשו את כל הדברים הללו סביר להניח שתצליחו לשמור על מטען למחשב hp לאורך זמן.

מה העלות של מטען למחשב נייד hp מקורי ? 

מטענים מקוריים הם לרוב לא זולים כמו המטענים האוניברסליים, אך הם גם לא החלק היקר במחשב. תוכלו כיום למצוא בחנויות מטענים מקוריים בעלות של 150 שקלים ועד 300 שקלים. ההבדל בינם למטענים האוניברסליים הוא לרוב מסתכם בחמישים עד מאה שקלים.

לסיכום : 

אצלנו באתר בסטק חנות מחשבים תוכלו למצוא את כל סוגי המטענים למחשבים במחירים נוחים + משלוחים חינם לכל רחבי הארץ.  צריכים עזרה בבחירת המטען למחשב מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם להתאים את המטען המתאים

מטען למחשב נייד HP (אייץ’ פי) Hewlett Packard.
להלן רשימת הסדרות.

HP EliteBook

HP Envy
HP Essential Laptops
HP Pavilion tx series

HP Pavilion
HP Pavilion dv2z
HP Pavilion dv4
HP Pavilion dv5
HP Pavilion dv7
HP Pavilion dv1000 series
HP Pavilion dv2000 series
HP Pavilion dv6000 series
HP Pavilion dv9000 series
HP ProBook

Voodoo Envy

HP ZBook

מטען מקורי למחשב נייד HP מהסדרות הבאות:

Chromebook
ENVY
Elite
EliteBook
Essential
Mobile Thin Client
OMEN by HP
Pavilion
ProBook
Spectre
Victus by HP
ZBook
HP ZBook Fury
HP ZBook Firefly

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן