fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

באתר של בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו רמקול גיימינג במבחר עיצובים + אחריות מלאה לשנה ומשלוחים מהירים לכל הארץ!

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
89199

הסאונד במשחקי מחשב הוא אחד האמצעים להפוך משחק למיוחד. הסאונד מכניס אותנו לאדרנלין ורצון לנצח את היריב. כאשר הסאונד אינו טוב, חווית המשחק מעט נהרסת, לכן מי שאוהב משחקי מחשב והוא גיימר בנשמתו, ודאי ירצה להשתמש ב- רמקול גיימינג שיהפוך את החוויה למיוחדת הרבה יותר. 

מהם רמקולים לגיימרים?

רמקולים למחשב גיימינג הם לא הרמקולים הרגילים למחשב. רמקול גיימינג הוא רמקול בעל סאונד חזק, עמוק, אקוסטי ונעים לאוזן. זהו רמקול שמבטא את הסאונד של המשחק בצורה חלקה, ללא הפרעות, מה שהופך את חווית הסאונד לטובה ואיכותית. כאשר רוכשים רמקול, ניתן לרכוש רמקול חזק אחד או שני רמקולים לגיימרים שכל אחד מהם נותן אפקט סאונד אחר.

האם רמקולים רגילים יכולים להתאים לגיימרים?

ניתן להשתמש ברמקולים רגילים למשחקים, אך חשוב לדעת שהאפקט של הסאונד לא יהיה באיכות גבוהה. זה לא שלא תשמעו את האפקטים של המשחק, אתם כן תשמעו, אך זה יהיה אולי פחות חלק ונעים לאוזן. רמקולים רגילים מתאימים למי שמעוניין לראות סרטונים קצרים במחשב או לשמוע לעיתים מוסיקה ברקע. מי שמחפש להרגיש את האדרנלין של המשחק יהנה מאוד לשמוע את הסאונד ב- רמקול גיימינג המיועדים לכך.

כמה עולים רמקולים לגיימרים?

רמקולים פשוטים למחשב יעלו לכם כמאה שקלים. ל-רמקול גיימינג יש טווח מחירים שמתחיל ממאה שקלים ועולה בהתאמה לאיכות ואפשרויות הרמקול עד 700 שקלים באתר בסטק תמצאו מוצרי גיימינג מבית fantech במחירים משתלמים במיוחד.

ההמלצה עבור גיימרים מתחילים, לקנות רמקולים לגיימרים באיכות בינונית ולעבור לרמקול באיכות גבוהה יותר בהמשך. כמו כן, עדיף לקנות שני רמקולים כסט מאשר לקנות רמקול אחד. שני רמקולים יחד יאפשרו מספר סוגים של קולות. רמקול אחד יהיה עבור טונים נמוכים ורמקול שני עבור טונים גבוהים, ממש כפי שעובדות האוזניות.

לסיכום:

גיימרים זקוקים לחוויית משחק איכותית שיכולה להיות כזו באמצעות עזרים ותוספות כמו מקלדת, רמקולים, עכבר וכדומה. ניתן כיום לרכוש רמקולים לגיימרים שיש להם ייחודיות בהעברת הסאונד והם מוציאים מתוכם בצורה איכותית את קולות המשחק וכך מייצרות אצל השחקנים חוויית אדרנלין מיוחדת מאוד. מי שמחפש משחק איכותי, חייב לנסות רמקול גיימינג.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן