fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

באתר של בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו את כל סוגי המטענים למחשבים ניידים מבית סמסונג במחירים משתלמים במיוחד + אחריות מלאה על המטען למשך שנה.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
159199

מטען למחשב נייד סמסונג הוא אחד הדברים החשובים ביותר עבור המחשב שלכם, בלעדיו לא תוכלו להטעין את המחשב.

מכירים את התסריט הבא: לקחתם איתכם את המחשב הנייד כדי לעבוד בבית קפה, הגעתם, התיישבתם, הזמנתם את הקפה והכל מסודר לתחילת עבודה.

הוצאתם את המחשב מתוך התיק ואת העכבר ואתם רוצים לחבר כעת את המחשב לחשמל באמצעות מטען למחשב נייד ו..אופס.. שכחתם אותו בבית. אם סוללת המחשב טעונה עד הסוף, יש לכם כשעתיים עד שלוש זמן עבודה אם לא אז פחות. לפי התסריט הזה, נראה כי אנו תלויים במטען למחשב נייד כי מתי שהוא נזדקק לטעינה שלו.

מצבים בהם מטען למחשב נייד סמסונג תקול

תסריט נוסף שקיים בנושא של מטען למחשב נייד samsung הוא המצב שבו המטען תקול. תקלות במטען למחשב נייד  עלולות לקרות מכל מיני סיבות. זו יכולה להיות כוס המים שנשפכה על המטען, אבק בחלק הכניסה, עיקום של התקעים, קרע בחוט החשמל או בלאי של המטען. בכל זאת מדובר במכשיר חשמלי לכל דבר ועם הזמן והשימוש גם הוא עושה את שלו. במצבים אלו סביר מאוד שתרצו להחליף את המטען שלכם. כעת עומדות בפניכם שתי אפשרויות טובות, האחת לקנות מטען למחשב נייד סמסונג מקורי מהחברה.

מה האפשרויות האידליות עבורכם ? 

זו האפשרות האידיאלית ביותר מהסיבה שזה ה- מטען למחשב נייד samsung אשר יועד מההתחלה להטעין את סוג המחשב הספציפי שלכם. האפשרות השניה היא לקנות מטען למחשב נייד סמסונג אוניברסלי אשר יכול להטעין מספר סוגים של מטענים. ההבדלים בין סוגי המטענים הם בעיקר בהתאמה למחשב מבחינת מה שתכננו עבורו וגם מבחינת העלות. מטענים אוניברסלים יעלו פחות מהמטענים המקוריים. מומלץ מאוד לעשות סקר שוק בין המעבדות השונות ולראות כמה יעלה לכם מטען מקורי.

מה עלות של מטענים למחשב נייד סמסונג ?

כאשר תלכו לקנות מטען למחשב שלכם, מומלץ מאוד לעשות סקר שוק בין מעבדות המחשבים וחנויות המחשבים השונות. לרוב טווח המחירים יהיה דיי דומה, אך תמיד מומלץ לבדוק מראש. מטענים אוניברסליים טובים ניתן למצוא בטווח מחירים של 150 שקלים – 250 שקלים. מטענים ניידים מקוריים יתחילו בעלות של 350 שקלים ויגיעו לטווח מחירים של 450 שקלים. העלות תלויה בסוג המחשב הנייד שברשותכם. מטענים למחשבים ניידים ישנים יעלו פחות ממטענים למחשבים מדגם חדש יותר.

סיכום : 

לסיכום, אם המטען למחשב הנייד שלכם תקול ואתם צריכים להחליף אותו, עשו סקר מחירים והחליטו האם לקנות מטען מקורי או אוניברסלי. אצלנו באתר בסטק תמצאו מטען למחשב נייד סמסונג לכל סוגי המחשבים במחירים משתלמים במיוחד + משלוח מהיר.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן