fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

אנו באתר בסטק מבצעים החלפת מקלדת למחשב נייד לנובו במחירים משתלמים במיוחד + אחריות מלאה לשנה. בנוסף אנו מבצעים החלפה של מקלדות למחשב נייד על ידי טכנאים בעלי ניסיון רב (בתוספת תשלום)

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
165505

מחשבים ניידים ומחשבים נייחים כיום הם חלק בלתי נפרד מחיינו. אנו משתמשים בהם ברוב היום לצורכי עבודה, לקניות, לגלישה באתרים וקבלת מידע, לפנאי ורשתות חברתיות.

כמעט הכל כיום עובד על מחשבים ולכן אנו מחפשים שהם יהיו כמה שיותר נוחים עבורנו. הנוחות מתבטאת בעיקר בחלקים בהם אנו משתמשים פיזית שהם לרוב מסך המחשב, מערכת השמע, העכבר וכמובן המקלדת. אם נניח המקלדת לא נוחה לנו או שחלילה לא עובדת אנו נזדקק למקלדת חדשה וסביר מאוד שנבצע החלפת מקלדת למחשב נייד לנובו.

מתי נבצע החלפת מקלדת למחשב נייד lenovo ?

יש מספר מקרים בהם נצטרך לבצע החלפת מקלדת למחשב נייד לנובו. מקרה ראשון, קנינו מקלדת למחשב והיא אינה נוחה עבורנו. זה יכול להתבטא בלחיצות על המקשים או אפילו שחסרים לנו המספרים בצד. מקרה נוסף יכול להיות שהמקלדת למשחב נייד הפסיקה את עבודתה. אנו לוחצים על המקשים וחלקם לא עובדים. דבר זה עלול לקרות אם לדוגמא נשפכו מים על המקלדת. אפשרות נוספת היא שהמקלדת לא מתקשרת עם חיבור הusb-. גם במצב זה נזדקק להחלפת מקלדת למחשב.

איפה מבצעים החלפת מקלדת למחשב נייד לנובו ?

החלפת מקלדת למחשב נייד lenovo ניתן לקנות בכל חנות מחשבים או בחנויות לציוד משרדי וציוד בית ספר. לרוב הן מגיעות כסט יחד עם עכבר תואם. חשוב לשים לב כי המקלדת של מחשב נייד לנובו היא מקלדת מורחבת הכוללת גם מספרים בצד. יש אנשים רבים שמחפשים את האפשרות הזו ובמחשב נייד לנובו זה בהחלט מתאפשר.

כמה תעלה לי החלפת מקלדת למחשב?

עלות של החלפת מקלדת למחשב נייד לנובו הכוללת סט שלם של מקלדת ועכבר תעלה לכם בטווח המחירים של 99 שקלים ועד 500 שקלים. טווח המחירים רחב בגלל שקיים שוני בין הפונקציות השונות שהמקלדות מאפשרות.

לסיכום : 

החלפת מקלדת למחשב נייד לנובו היא דבר לא פשוט ולכן חשוב לבחור טכנאים עם ניסיון רב בתחום המחשבים. אנו במעבדה מבצעים החלפת מקלדות על ידי טכנאים בעלי ניסיון רב.

צריכים עזרה בהתאמת המקלדת למחשב נייד ? צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם. חייגו עכשיו 053-2221317 .

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן