fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

העלות של סוללה למחשב נייד טושיבה היא לרוב עלות של 350 שקלים ועד 550 שקלים. זוהי הוצאה שלעיתים עלולה להיות יקרה, תלוי בדגם של המחשב שלכם.

באתר שלנו תמצאו סוללות למחשבים ניידים של טושיבה במחירי יבואן משתלמים עם אחריות מקיפה ומלאה.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
149489

 למחשבים הניידים של חברת טושיבה, כמו לחברות מחשבים ניידים יש סוללות ליתיום מגוונות. הגיוון של הסוללות נובע מכמות התאים שלהן. ככל שיש ל סוללה למחשב נייד טושיבה יותר תאים, כך היא תהיה טובה יותר ותחזיק את המחשב פעיל לזמן ארוך יותר.

גם למחשבים הניידים של טושיבה יש סוללות ליתיום בעלות תאים. כך למשל ניתן לקנות סוללה למחשב נייד טושיבה בעלת 4 תאים, 6 תאים, 9 תאים וכו’. רבים מאיתנו לא יודעים עובדות אלו וכאשר אומרים לנו בחנות המחשבים את מספר התאים, זו לעיתים סינית עבורנו. לכן, אם אתם קונים מחשב נייד חדש ואתם מעוניינים בסוללה חזקה לאורך זמן, פשוט בידקו כמה תאים יש לה.

איך לשמור על סוללה של מחשב נייד ?

על מנת שתוכלו להימנע מהוצאה זו עליכם לשמור על הסוללות למחשב נייד על פי הוראות היצרן שלה. סוללה למחשב נייד טושיבה יכולה לסיים את חייה כאשר אנו לא מטעינים אותה עד הסוף או שיושבים לעבוד על המחשב כאשר אנו במגביל מטעינים את הסוללה. כמו כן, אנו עלולים גם ליצור נזקים בסוללה כאשר אנו חושפים אותה ללחות או נוזלים ויוצרים בתוכה קורוזיה, או שאנו עובדים עם המחשב מהמיטה ולא על משטח שמיועד לכך. במצבים אלו אנו יוצרים חום מיותר אשר גורם להרס של הסוללה.

איך תדעו שהסוללה שלכם עומדת לסיים את חייה? 

לרוב סוללה במחשב נייד תראה לכם סימנים מקדימים לכך שהיא בדרך להפסיק את עבודתה ושיש צורך להחליף אותה. אחד מהסימנים הנפוצים הוא כיבוי פתאומי של המחשב שלכם ללא התראה מוקדמת. סימן נוסף הוא טעינה שאינה מלאה או סיום מהיר שלה. אם אחד מהסימנים הללו מופיע לכם, כדאי שתלכו לבדוק האם הגיע הזמן להחליף את הסוללה למחשב הנייד שלכם. אנו ממליצים לכם לא לחכות עד שהסוללה תפסיק לעבוד, גשו לבדוק אותה במעבדה הקרובה. כמו כן, מומלץ מאוד להחליף סוללה למחשב נייד טושיבה אך ורק לסוללה מקורית.

לסיכום : 

חשוב לרכוש

סוללה למחשב נייד טושיבה מחנות מחשבים מקצועית ומנוסה אשר תדע להתאים לכם את הסוללה למחשב ותספק לכם אחריות מלאה. אצלנו בבסטק תמצאו את כל סוגי הסוללות במחירים משתלמים, עם אחריות מלאה לשנה ומשלוח מהיר וחינם לכל הארץ.
סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן