fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

אצלנו באתר בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו את כל סוגי המסכים למחשבים ניידים מבית LG כולל איסוף המחשב מבית הלקוח החלפת המסך והחזרה לבית הלקוח ללא עלות נוספת.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
5991,199

חברת Lg ידועים כחברה טובה באופן כללי וגם למחשבים. כאשר בוחרים מחשב נייד לקניה, אחד הדברים שמסתכלים עליו הוא מסך המחשב. במאמר זה אנו נדבר על הנתונים החשובים של מסך למחשב נייד Lg ואיך לבחור את המסך המדויק עבורכם. 

גודל המסך

מסך למחשב נייד Lg מגיע במספר גדלים עיקריים: 15.6 אינץ, 14, 13, 12, 10. הגודל שתבחרו תלוי בצרכים שלכם. אם אתם מחפשים מחשב לצורכי עבודה או לימודים, סביר שתיקנו מסך למחשב נייד Lg בגודל 15.6. זהו גודל טוב ונוח ולמעשה מדובר בגודל מסך הכי פופלארי כיום בגזרת המחשבים הניידים. אם אתם מחפשים מחשב קל יותר, סביר שתלכו על המידות הקטנות יותר אשר מתאימות למי שלא עושה שימוש יומיומי במחשב הנייד והוא לצורכי תחביב בלבד.

אולי יעניין אתכם : 

מסך למחשב נייד

החלפת מסך למחשב נייד אסוס  

החלפת מסך למחשב נייד dell 

איכות התמונה

איכות התמונה במסך למחשב נייד Lg היא נתון לא פחות חשוב. אם אתם משתמשים המון במחשב הנייד, סביר להניח שיהיה לכם יותר נוח להשתמש במסך למחשב נייד Lg עם איכות תמונה גבוהה יותר. איכות תמונה גבוהה תתבטא טוב יותר בגרפיקות שונות במשחקים ובאתרים השונים ויהיה לכם הרבה יותר נעים לצפות בסרט או סדרה עם איכות תמונה טובה.

רזולוציית מסך

כיום הרזולוציה הבסיסית היא באיכות hd ולא פחות מזה. איכות כזו מסומנת במספרים 1920×1080 ולפי מספרים אלו תוכלו לזהות אותה. בעת קניית המחשב, בקשו מהמוכר לראות את המפרט של המחשב. ככחלק מן המפרט תצויין גם רזולוציית המסך. כל רזולוצייה מעל מספרים אלו תהיה מצוינת עבורכם.

בהירות התמונה

פרמטר חשוב נוסף הוא בהירות התמונה. אנו רוצים שב- מסך מחשב נייד Lg תהיה לנו האפשרות לבהירות מקסימלית על מנת שנוכל לקבל תמונה ברורה וחדה.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן