fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

באתר של בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו מסכים למחשבים ניידים מבית IBM כולל איסוף המחשב מבית הלקוח החלפת המסך והחזרה לבית הלקוח ללא עלות נוספת.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
6491,399

חברת ibm היא למעשה החברה הראשונה שהביאה מחשבים נייחים לתוך משרדים ובתים. הפעם הראשונה שדבר זה קרה היה בשנת 1981.

בשנת 1986 הם השיקו לראשונה מחשב נייד אשר קם לו מתחרה רק בשנת 1992 על ידי חברת אפל. חברת ibm שמה לעצמה תמיד מטרה לעבוד עם רכיבים טובים ואיכותיים ועל כן המחשבים שלה נחשבים לטובים ואמינים. לפני מספר שנים החליטה חברת ibm להוציא את ייצור המחשבים למיקור חוץ וכיום מחשביה מיוצרים על ידי חברת לנובו הידועה במחשביה הטובים גם כן.

רכיבים איכותיים במחשבים ניידים ibm

החברה עד היום עובדת רק עם רכיבים איכותיים ועל כן מסך למחשב נייד יבמ הוא בין המסכים הטובים שתמצאו למחשב. כמו לכל מסך, גם מסך למחשב נייד ibm הוא מסך באיכות גבוהה אשר מגיע במספר גדלים לבחירתכם, רזולוציות גבוהות ומגוונות, תכונות בהירות וצבע. כל הנתונים הללו הם חשובים מאוד בעת בחירת מסך למחשב נייד יבמ ומומלץ להתעכב עליהם כאשר אתם קונים מחשב נייד. מומלץ לשוחח עם המוכר ולהבין מהם הנתונים של המחשב ומסך המחשב.

מסך למחשב נייד ibm עבור גיימרים, מעצבים גרפיים ואדריכלים

יש מספר מקצועות ואנשים אשר זקוקים לתכונות מסך מחשב נייד יבמ גבוהות במיוחד בשל סוג העבודה עם המחשב אשר מחייב זאת. עבודה עם מסך עם נתונים נמוכים תחבל במוצרים שהם יציגו ללקוחות. אם אתם נמנים עם האנשים שזקוקים לנתוני מסך גבוהים במיוחד, בקשו מהמוכר בחנות מחשבים לראות מסך מחשב נייד ibm אשר מותאם ספציפית למקצוע שבו אתם עוסקים. מוכרי החנות מכירים היטב את המחשבים היותר חזקים וישמחו לתת לכם מניסיונם ולהסביר על איכויות המסך והנתונים שלו. כמו כן, תוכלו לקבל מהם מפרט של המחשב.

מה העלות של מסך למחשב נייד יבמ ? 

העלות של החלפת מסך נע בין 550 ש”ח ל- 1550 ש”ח. אצלנו באתר של בסטק תמצאו החלפת מסך על ידי טכנאים בעלי מקצוע. המחירים באתר כוללים עבודה + איסוף והחזרת המסך מבית הלקוח ללא תוספת תשלום.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן