fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

אצלנו באתר של בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו את כל סוגי המקלדות למחשבים ניידים + אחריות מלאה לשנה ומשלוחים מהירים לכל הארץ. בנוסף אצלנו תוכלו להתקין את המקלדת בתוספת תשלום.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
199309

ללא המקלדת אין למחשב משמעות ואנו לא יכולים למעשה לשלוח אליו פקודות, לכן למקלדת למחשב נייד Lg יש משמעות גדולה מאוד עבורנו.

כמו לכל מחשב, גם מחשבי Lg מצוידים במקלדת של המחשב הנייד. המקלדת היא למעשה רכיב קלט המשדר למחשב את מה שאנו כותבים.

על מה לשים דגש בקנית מקלדת למחשב נייד Lg 

כאשר אנו קונים מחשב נייד, חשוב שמקלדת תהיה טובה ונוחה עבורנו. חוסר נוחות בהקלדה על המקלדת עלולה להשליך על מהירות עבודתנו וגם הנוחות של הידיים בעת ההקשה. חשוב שנשים לב שהלחיצה על המקשים היא קלילה ונעימה לנו ושהמקשים אשר קיימים במקלדת מספקים את עבודתנו. מקשים במקלדת למחשב נייד  הם מקשים המסודרים בסדר בינלאומי קבוע. ברוב המקלדות יש את אותם המקשים, רק בחלק מן המקלדות ניתן לראות תוספות אשר לרוב יתאימו עבור אנשים ספציפיים שצריכים מקשים מסוימים לעבודתם.

האם משתלם כיום לקנות מקלדת למחשב נייד lg?

מקלדת למחשב נייד lg כיום מגיעה גם בנפרד וגם בסט יחד עם עכבר. עלות הסט אינה יקרה ונעה בין 99 שקלים ל300 שקלים. ההבדלים בטווח המחירים קשורים באפשרויות שקיימות בתוך המקלדת. ניתן בהחלט לקנות מקלדת למחשב נייד  איכותית שמתחברת באמצעות usb למחשב ואם יש גם עכבר תואם אז זה בהחלט שווה ומשתלם. המקלדת לרוב נשארת לאורך זמן וניתן לקחת אותה איתכם לכל מקום.

האם מקלדת למחשב נייד lg עובדת על חשמל?

התשובה לכך היא לא, המקלדת עובדת על סוללות רגילות פשוטות ומתקשרת עם המחשב באמצעות חיבור usb קטן מאוד. העבודה עם המקלדת פשוטה והסוללות מספיקות לזמן ארוך מאוד. תמיד תוכלו לדאוג שיהיה לכם מספיק סוללות בית על מנת להחליף אותן בעת הצורך.

לסיכום : 

צריכים עזרה בבחירת מקלדת למחשב נייד? אלנו באתר של בסטק תמצאו את כל סוגי המקלדות למחשבים ניידים, אנו באתר בסטק מתחמים ביבוא ושיווק חלקים למחשבים ניידים בינהם: סוללה למחשב נייד, מטען למחשב נייד ומקלדות למחשבים ניידים . לפרטים צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם חייגו עכשיו 053-2221317 .

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן