fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

אנו באתר בסטק מבצעים החלפת מסך למחשבים ניידים מבית hp על ידי טכנאים מומחים. המחיר כולל איסוף המחשב מבית הלקוח והחזרה לבית הלקוח ללא עלות.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
5591,239

בעבר כאשר היו אומרים לכם מסך מחשב, ישר הייתה עולה לכם התמונה של המסך הגדול והמרובע של המחשבים הנייחים שהיו בשנות ה-90. כיום, לאחר שהתפתחה הטכנולוגיה אנו עדים למגמה שבה מסכי המחשב הולכים ונעשים דקים. 

מגמה זו רווחת לא רק בגזרת המחשבים הנייחים, אלא גם בגזרת המחשבים הניידים אשר דקות המסך תורמת מאוד לקלות המחשב והאסתטיקה שלו. מסך למחשב נייד hp אשר יוצר כמסך דק, הוא למעשה מסך מאוד עדין. מכה קטנה על גבי המסך או נפילה ישירה של המחשב עלולים לגרום להתנפצות שלו ותהיו חייבים לגשת למעבדה לבצע החלפת מסך מחשב נייד hp.

איך מתבצעת החלפת מסך מחשב נייד hp?

מסך מחשב נייד hp מורכב ממסגרת ומהמסך עצמו. על מנת לפתוח את המסך יש לעשות שתי פעולות ראשוניות בעזרת שני כלים. הכלי הראשון תפקידו לחלץ את המסגרת והכלי השני הוא המברג שאיתו מוציאים את הברגים במעבדה. לאחר שהטכנאי הסיר את המסגרת והברגים הוא פותח את המסך ומנתק את החוטים אשר מקשרים בין המסך למחשב. כעת יהיה ניתן להביא מסך חדש מקורי ולהחליף את המסך התקול. הפעולות שתוארו כאן בעת החלפת מסך למחשב נייד hp נשמעות פשוטות מאוד, הן אכן פשוטות, אך רק מעבדה מקצועית יכולה להחליף את המסך בשל העדינות המרובה שחייבים בעת פתיחת המסך וההבנה של החלקים הפנימיים שנמצאים בתוך חלקי המסך.אם אינכם מבינים בנושא זה, מומלץ לא לעשות זאת בעצמכם.

כמה תעלה לכם החלפת מסך מחשב נייד hp?

בעיקרון כל מעבדה קובעת את המחירים שלה, אך רוב המחירים נעים בטווח של 450 שקלים ועד 600 שקלים. אם מדובר במחשב יחסית חדש או מחשב טוב שיכול לשמש אתכם לעוד הרבה זמן, אז משתלם לכם להחליף אותו, אך אם ממילא רציתם להחליף את  מחשב, אולי כדאי לכם לשקול את ההחלפה. הכי נכון להתייעץ עם טכנאי המחשבים אליו תפנו.

לסיכום :

חשוב שתדעו כי עלות החלפת מסך למחשב נייד hp תלויה כמובן גם בסוג המסך. מסכים עם נתונים גבוהים מאוד יעלו יותר ממסכים פשוטים יותר. כמו כן, ככל שהתקלה מסובכת יותר, כך עלות התיקון תהיה גבוהה יותר.

צריכים לבצע החלפת מסך למחשב נייד hp אתם במקום הנכון! אנו באתר בסטק מבצעים החלפת מסך על ידי טכנאים בעלי מקצוע. צריכים עזרה צרו איתנו קשר חייגו עכשיו : 053-2221317  

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן