fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

למצוא סוללה למחשב נייד APPLE יכולה להיות משימה לא פשוטה. באתר שלנו  ‘בסטק ישראל’ יבואנית ציוד היקפי למחשבים תמצאו סוללות למחשבי אפל לכל סוגי המחשבים. מטענים 100% מקוריים עם אחריות מלאה ובמחירי יבואן משתלמים במיוחד!

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
290650

אפל היא אחת החברות החזקות ביותר בתחום של מחשבים ניידים ופלאפונים, המוצרים שלה מורכבים בדרך כלל מרכיבים של החברה וחלקי החילוף לרוב יהיו חייבים להיות מקוריים. גם במקרה של סוללה למחשב נייד של אפל תצטרכו להתאים את הסוללה למחשב עצמו ולדגם.

ויותר מכך, אם אתם מעוניינים לשמור על אחריות המחשב הנייד שברשותכם, עליכם להחליף את הסוללה במעבדת אפל שמוסמכת לכך. מבחינת החברה, סוללה למחשב נייד אפל אשר אינה מקורית ולא הוחלפה במקום מורשה, עלולה להשפיע על איכות עבודת המחשב.

עלות סוללה למחשב נייד אפל

חלקי חילוף למחשב נייד  באופן כללי ובפרט סוללה למחשב נייד של apple עולים יחסית דיי יקר. אם סוללה לסוגי מחשבים אחרים תעלה כ- 350 ש”ח, סוללה למחשב נייד אפל מקורית תעלה בממוצע 650 שקלים, ללא עלות ההחלפה במעבדה.

איך תשמרו על הסוללה שלכם על מנת להימנע מהחלפה שלה?

עוצמת הסוללה למחשב נייד אפל היא זו שקובעת את ביצועי המחשב שלכם, לכן שמירה על הסוללה לטווח ארוך תשמור על ביצועי המחשב שלכם בצורה טובה וגם תוכלו להימנע מהחלפת הסוללה למחשב נייד שעולה יחסית יקר. הדבר הנכון בעניין זה הוא תחזוק נכון של הסוללה למחשב נייד אפל. אחד הדברים שמומלץ לעשות הוא פעם בכמה זמן לרוקן את הסוללה עד הסוף.

פעולה זו כדאי לעשות כל שלושה חודשים בערך. כמו כן, עיקבו אחרי ההוראות ליצרן שניתנו לכם יחד עם קניית המחשב. דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא לעבוד עם המחשב בסביבה יבשה ושאינה מתחממת. העדיפו לעבוד על שולחן רחוק ממקורות מים אשר עלולים לגרום לקורוזיה או מקורות להתחממות של המחשב אשר הורסים את הסוללה ואת רכיבי המחשב באופן כללי.

לסיכום :

לסיכום, מחשב נייד אפל הוא מחשב מצוין. היות והרכיבים שלו יקרים יחסית, מומלץ מאוד לשמור עליהם כמה שיותר ולא להתעלם מהוראות היצרן שאתם מקבלים בקניית המחשב. אך חשוב מאוד שאם נתקלתם במצבים שהסוללה שלכם התחילה לעשות מעט בעיות, אל תתעלמו מכך וגשו להחליף אותה בחדשה.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן