fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

Fujitsu היא חברה יפנית שעוסקת במוצרי מחשוב ביתיים בניהם מחשבים ניידים. המחשבים הניידים של החברה הם מחשבים זולים וטובים מאוד. אצלנו באתר של בסטק  תמצאו מטען למחשב נייד fujitsu 

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
170170

כמו בכל חברה, גם המחשבים הניידים של פוג’יטסו זקוקים מידי פעם להחלפת סוללה או מטען למחשב נייד מהסיבה שזהו מוצר חשמלי לכל דבר אשר גם הוא חווה לעיתים תקלות. היופי במטענים של חברת שכמו פוג’יטסו שהמחשב הנייד הוא זול, כך גם המטענים המקוריים שלו וזה יתרון מאוד גדול כאשר המטען למחשב נייד לא עובד.

מה טווח המחירים של מטען למחשב נייד fujitsu

כאשר הולכים להחליף מטען למחשב נייד fujitsu באחת מחברות המחשבים, חשוב לדעת כי טווח המחירים דומה מאוד למחיר של מטען נייד אוניברסלי. במקרה של חברה זו מומלץ מאוד לקנות מטען נייד מקורי אשר עלותו נעה בין 190 שקלים ל- 250 שקלים. זוהי עלות שנחשבת זולה בתחום המטענים הניידים המקוריים.

תיקון שקע טעינה במחשב נייד או החלפת המטען?

לעיתים אנו נתקלים במצב שהמטען למחשב נייד שלנו מפסיק להטעין את המחשב. אנו מתחילים לנסות לשחק עם הקונקטור שמתחבר למחשב ואנו שמים לב כי לפעמים הוא מצליח להתחבר ולפעמים לא. פה נשאלת השאלה האם הבעיה היא ב- מטען למחשב נייד fujitsu או שמא הבעיה ברכיב הכניסה של המחשב? אלו בהחלט שאלות חשובות שאם נפתור אותן נדע בדיוק האם לקנות מטען חדש או להחליף את שקע הטעינה במחשב. ההמלצה שלנו, תחילה בידקו האם נכנס אבק לאזור שקע הטעינה שבמחשב. אם זו לא הבעיה, גשו למעבדת תיקונים, הציגו את הבעיה ותנו להם לבדוק היכן נמצאת התקלה. לאחר שהם יבינו את התקלה הם יוכלו להציע לכם את הפיתרון הטוב ביותר בעניין זה.

לסיכום : 

אצלנו באתר של בסטק תמצאו מטען למחשב נייד fujitsu לכל הסוגים במחירים משתלמים במיוחד + אחריות מלאה למשך שנה על המטען. צריכים עזרה בבחירת המטען מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם להתאים את המטען למחשב. חייגו עכשיו – 053-2221317

 

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן