fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

באתר בסטק תמצאו מבחר רחב של אוזניות גיימינג באיכות גבוהה ביותר + אחריות מלאה לשנה ומשלוחים מהירים לכל הארץ.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
89319

אחד הדברים שנכנסו לעולמנו מבחינה מחשובית בעשורים האחרונים היו כמובן משחקי המחשב וככל שהזמן עובר והטכנולוגיה מתקדמת, המשחקים הופכים טובים יותר מבחינת הגרפיקה שלהם והסאונד והם מצריכים כמובן גם ציוד מותאם. אחד מהאביזרים היותר נצרכים עבור גיימרים הם כמובן אוזניות גיימינג.

מהם אוזניות גיימינג?

אוזניות גיימינג הם אוזניות שיושבות היטב על אפרכסת האוזן ויוצרות ואקום בינם לבין אזור השמע. כאשר משתמשים באוזניות אלו, השחקן מרגיש שהוא נמצא בתוך המשחק. מדובר על אוזניות איכותיות מאוד וניתן לראות זאת גם במראה שלהן וגם בחומרים שמהן הן עשויות. אוזניות הגיימינג מתאימות גם עבור גיימרים וגם עבור אנשים שצריכים לשמוע סאונד של מחשב ברמה גבוהה.

אוזניות לגיימרים מנטרלות היטב את הרעשים החיצוניים ומאפשרות ריכוז מירבי. בנוסף, אוזניות  מתאימות לכל גודל של ראש בזכות רצועת הראש שמתכווננת לגודל הרצוי. כך גם ילדים וגם גיימרים רציניים יכולים להשתמש באוזניות באיכות גבוהה.

מהן אוזניות לגיימרים? מה כדאי לי לקנות?

כאשר מדברים על אוזניות גיימינג מומלצות, למעשה מחפשים אוזניות שמאפשרות לכם להיות חלק בלתי נפרד מהמשחק ולהרגיש שאתם שחקנים ממש בתוך המחשב. אלו אוזניות נוחות מאוד שניתן לשים על האוזניים לזמן רב מבלי להרגיש כאב או זיעה באזור. מעבר לקריטריונים אלו, אוזניות מומלצות הן כאלו שכל אחד יכול להתאים אותם לגודל של האוזן שלו.

מה העלות של אוזניות גיימינג כיום?

כמו בכל אביזר מחשובי שקיים כיום, יש מספר אפשרויות ל- אוזניות גיימר והעלות שלהם נקבעת כמובן לפי האיכות. כיום טווח המחירים לאוזניות הגיימינג הוא 70 שקלים והן יכולות להגיע גם לשש מאות שקלים. המחיר תלוי בצורה שלהן, החומרים מהם הן עשויות, עד כמה הן חוסמות רעשי רקע והאם יש בהם פיצ’רים נוספים כמו אורות מיוחדים וכמובן בחנות גיימינג שממנה תרכשו את האוזניות. כמו כן, תוספת של רמקול לאוזניות יהפוך אותן לאוזניות באיכות גבוהה יותר והן כמובן יעלו יותר.

בחנויות המחשבים תוכלו למצוא אוזניות גיימינג משני סוגים, האחד הן האוזניות האלחוטיות שמתחברות כמו עכבר ומקלדת אל חוטיים ואוזניות חוטיות. ההבדל בניהן יתבטא כמובן במחירים ויכולת התזוזה בעת המשחק. לרוב גיימרים רציניים יעדיפו את האוזניות האלחוטיות המאפשרות תזוזה.

לסיכום

אוזניות גיימינג טובות הן אוזניות שמאפשרות לכם להרגיש חלק מן המשחק, הן מנטרלות היטב רעשי רקע והן מאוד נוחות על האוזניים, כך שניתן להשתמש בהן לטווח שעות ארוך מהרגיל שגיימרים זקוקים לו במשחקים.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן