fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

באתר של בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו מקלדת למחשב נייד לכל סוגי המחשבים. אפשרות להחלפת המקלדת אצלנו במעבדה בתוספת תשלום. 

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
149509
סינון לפי מותג:

מקלדת למחשב נייד זהו אחד החלקים החשובים ביותר במחשב נייד, למחשב נייד יש מגוון רחב של מקלדות, חלקן מגיע עם מקשים מכניים וחלקם עם כפתורים. חלק מהמקלדות מגיעים עם מקשי תאורה אחוריות  (תלוי בדגם המחשב שלכם)

מהי מקלדת למחשב נייד ? 

מקלדת זהו הדבר החשוב ביותר במחשב נייד הוא משמש במחליף למקלדת ועכבר של המחשבים השולחניים.

המחשבים הניידים הראשונים שוחררו בשנות ה-80 והם תוכננו כמכונות כתיבה ידידותיות לעבודה בבתי קפה, מסעדות, ורכבות ככה שהמחשב יהיה נייד.

מחיר מקלדת למחשב נייד ?

מקלדות למחשב מגיעים במחירים של בין 149 ש”ח ל- 359 ש”ח תלוי לפי הדגם של המחשב. אנו ממליצים לכם לפני רכישה של מקלדת ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ואנו נעזור לכם לאתר את המקלדת המתאימה עבור המחשב שלכם.

המקלדות של היום :

החלפת מקלדת למחשב נייד של היום מכונות “צ’יקלט” בשל הדימיון הרב לשיניים צמודות שנמצאות על מסטיק ומכאן המקלדת קיבלה את השם : “צ’יקלט”. יש מקלדות למחשבים ניידים אשר עשוים ממקשי גומי הם נועדו להקל על המשתמש להקליד יותר מהר.

החלפת מקלדת למחשב נייד :

המקלדות שמגיעות כיום עם המחשבים ניידים הם לא דומות למקלדת שולחנית בדרך כלל הם מגיעות עם לוח מגע ולחצן לגלילה. בנוסף, המקלדות לניידים מגיעות עם לחצנים שאין אותם במקלדת שולחנית. על מנת שתנצלו את כל הפונקציות במקלדת בצורה הטובה ביותר חשוב לדעת מה כל כפתור עושה בדיוק וכיצב ניתן להשתמש בהם בצורה טובה.

איך לבחור מקלדות ?  

מקלדות למחשב נייד כל כל רכיב במחשב אינם מסוגלים לעמוד בשימוש יומיומי במחשב. לכן לפני שאתם קונים מקלדת חשוב לדעת מה אתם צריכים במקלדת לפני הרכישה. בנוסף לכל מחשב נייד יש מקלדת שונה לדוגמא : מקלדת ל-dell שונה ממקלדת ל-asus. לפני רכישה של מקלדת אנו ממליצים לפנות אלינו לבסטק שירות לקוחות עם הדגם המדוייק של המחשב ואנו נעזור לם להתאים את המקלדת שתתאים למחשב שלכם.

לסיכום : 

אצלנו באתר בסטק חנות המחשיבם המובילה בארץ תמצאו החלפת מקלדת למחשב נייד במחירים משתלמים במיוחד. בנוסף אנו בבסטק מחליפים גם את המקלדת על ידי טכנאים מובילים (בתוספת תשלום) אז אם המקלדת שלכם נהרסה, הגעתם למקום הנכון! שלחו לנו הודעה עם הדגם המדויק של המקלדת ואנו נדאג למצוא לכם את המקלדת המתאימה. בנוסף מוזמנים לחייג לשירות לקוחות שלנו לפרטים נוספים, חייגו עכשיו – 053-222-13-17.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן