fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

אנו באתר בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ מבצעים החלפת מקלדות למחשבים ניידים של סמסונג במחירים משתלמים + אחריות מלאה.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
199249

אנשים שמשתמשים במחשבים ניידים, מורגלים לשימוש במקלדת של המחשב. כך זה קורה גם עבור אנשים אשר יש ברשותם מחשב נייד סמסונג עם מקלדת לסמסונג.

סביר להניח שאנשים אלו יתקשו לעבוד עם מקלדת חיצונית. אך מי שלא רגיל לכך, סביר יותר שיחפש חלופה טובה שמתחברת למחשב הנייד וכיום יש חלופות כאלה בשפע ואפילו טובות מאוד.

איזה חלופות של מקלדת לסמסונג קיימות כיום?

החלופה הטובה ביותר היא כמובן מקלדת אלחוטית. מקלדת לסמסונג אלחוטית מתחברת בקלות ובפשטות אל המחשב הנייד שלכם ולמעשה אתם לא חייבים מרגע זה לעבוד על המקלדת הרגילה. יש לכם אפשרות לשים את המחשב על השולחן ובחלק של המקלדת  למחשבים ניידים לשים את מקלדת סמסונג שקניתם. אנשים רבים עושים את החלופה הזו. מה שטוב במקלדת למחשב נייד זה שהיא ניידת וניתן לקחת אותה איתנו בתיק בקלות. כך למעשה אתם יכולים לעבוד איתה מכל מקום.

יתרון נוסף למקלדת למחשב נייד 

יתרון נוסף למקלדת סמסונג הוא כמובן במצבים בהם המקלדת הרגילה שלכם הפסיקה לעבוד ואתם זקוקים למקלדת חדשה. במקום ללכת כעת למעבדת התיקונים, לפתוח את המחשב הנייד מבפנים, אתם למעשה יכולים בקלות מאוד ובפשטות לעבוד עם המקלדת הניידת שקניתם. זהו פיתרון מושלם ומאוד נוח.

אילו תקלות יכולות להיות לי במקלדות למחשבים

כמו בכל מכשיר חשמלי, במקלדת סמסונג עלולות להיות תקלות. זה יכול להיות מקש שנשבר או שלא מגיב, אזורים נרחבים יותר במקלדת שהפסיקו לעבוד בעקבות כניסה של מים או אוכל וכדומה. במקרים אלו מקלדת לסמסונג שמתחברת באמצעות usb תהיה מצוינת עבורכם. היא תתחבר בקלות ואתם תחסכו את עלות התיקון של המקלדת הפנימית.

האם העלות של מקלדת לסמסונג גבוהה?

העלות כמובן תלויה בסוג המקלדת שאתם מחפשים. אם אתם מחפשים מקלדת פשוטה מאוד, תוכלו למצוא מקלדת כזו בעלות של 99 שקלים. אם אתם מעצבים, גיימרים או בוני אתרים, אשר המחשב משמש אתכם לצרכים מסוימים ואתם זקוקים ל- מקלדת לסמסונגאיכותית, היא תעלה לכם מעט יותר וכנראה שתגיע לעלות של כ-300 שקלים, אבל תהיה כמובן מותאמת לצרכים שלכם.

לסיכום : 

המקלדת למחשב של סמסונג התקלקלה? הגעתם למקום הנכון! אנו באתר בסטק חנות מחשבים המובילה בארץ מבצעים החלפת מקלדת למחשב נייד סמסונג על ידי טכנאים מנוסים ובעלי ניסיון. אצלנו תמצאו את כל סוגי המקקלדות למחשבים ניידים! לפרטים נוספים מוזמנים ליצור איתנו קשר 053-2221317 .

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן