fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

בשנים האחרונות lenovo מיצבה עצמה בשוק המחשבים הניידים כאחת מן החברות המובילות. המחשבים שלהם טובים לאורך זמן, נוחים מבחינת חווית המשתמש והסוגים השונים כמו גם המחירים מותאמים לאוכלוסיות רחבות.

יש לכם מחשב לנובו והסוללה כבר לא עובדת? באתר שלנו תמצאו סוללות למחשבי לנובו לכל הדגמים, במחירי יבואן ואחריות מלאה ומקיפה.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
219519

סוללות למחשב לנובו, ניתן למצוא מספר סוגים: חלקן עם 4 תאים וחלקן עם 6 תאים והטובות שבהן מגיעות גם ל-9 תאים. את סוללה למחשב נייד לנובו מומלץ להחליף על פי דגם המחשב שיש ברשותכם. ברוב המחשבים הניידים של חברה זו, סוללה למחשב נייד היא פנימית ולכן תזדקקו למעבדת מחשבים או חנות מחשבים בעלת מעבדה לצורך ההחלפה.

אילו תקלות יש ב- סוללה למחשב נייד לנובו?

  1. תקלה נפוצה אחת היא תקלה אשר נובעת מלחות שנכנסה לסוללת המחשב. לחות שנכנסת לסוללה או מים שנשפכו יוצרים עליה קורוזיה והורסים את פעולתה. אם זו מעט לחות הסוללה למחשב תמשיך לעבוד ועם הזמן תיחלש ותפסיק ואם מדובר במים רבים, סביר שתפסיק לעבוד מיידית.
  2. תקלה נוספת קשורה להתחממות המחשב. אם אתם מהאנשים שאוהבים להשתמש במחשב הנייד שלכם מהמיטה ואין לכם משטח ייעודי אשר אתם מציבים את המחשב עליו, ה- סוללה למחשב נייד לנובו ושאר רכיבי המחשב עלולים להתחמם. רכיבים חשמליים לא עובדים טוב בחום. אם אתם רוצים לשמור על הסוללה שלכם היטב, עבדו עם המחשב רק על משטח קר.
  3. עוד תקלות שמסמנות כי חיי סוללה למחשב נייד lenovo הולכים להסתיים הם כיבוי המחשב באופן פתאומי וללא הודעה מוקדמת או סוללה במחשב נייד לנובו המסתיימת מאוד מהר או שמראה דיי מהר שהתמלאה עד הסוף. כדאי לשים לב למקרים אלו, כי הם מתריאים לנו שהגיע הזמן לעשות החלפה.

מה העלות של סוללה למחשב נייד lenovo ?

כמו שכבר אמרנו, חברת לנובו מתאימה את רכיבי המכשיר גם מבחינת העלות עבור המשתמשים. סוללות לנובו מקוריות של המחשבים שלה אינם מהיקרים בשוק ותוכלו למצוא סוללות בעלות של 275 ועד 400 שקלים תלוי בסוג המכשיר וסוג הסוללה. מה שכן, רוב המחשבים הניידים של החברה כיום מתאבזרים בסוללה פנימית ולכן את ההחלפה תצטרכו לעשות רק במעבדה או אצל טכנאי בחנות מחשבים, דבר אשר עשוי לעלות קצת יותר

לסיכום :  

לפני שאתם רוכשים סוללה למחשב נייד lenovo  תבדוק שבאמת הסוללה לא פועלת.
אצלנו באתר בסטק תמצאו את כל סוגי ה- סוללות לנובו במחירים משתלמים במיוחד + משלוח מהיר חינם לכל הארץ.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן