fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

באתר בסטק תוכלו למצוא מוצרי גיימינג מכל הסוגים מקלדות גיימינג, אוזניות גיימינג, רמקול גיימינג ועוד מבחר מוצרי גיימינג מיוחדים במחירים משתלמים במיוחד + משלוחים מהירים לכל הארץ!

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
451,405
סינון לפי מותג:

בסטק חנות גיימינג מוצרי גיימינג.  מאז כניסת המחשב לעולמנו, משחקי המחשב פקדו כל מחשב ביתי. זה התחיל במשחקים פשוטים מאוד עם גרפיקה ירודה בצבע ירוק, המשיך למשחקים בצבע ועם הפריצה הטכנולוגית של השנים האחרונות, כבר ניתן לראות משחקים בעלי גרפיקה באיכות גבוהה מאוד.

איכות גבוהה של משחקי מחשב הכוללים גרפיקה מיוחדת, מצריכים קניה של מחשב המכיל כרטיס מסך באיכות טובה ואביזרים מתאימים. חובבי הגיימינג לרוב יפקדו את חנות הגיימנג ויאבזרו את עצמם בדברים חדישים. במאמר זה נספר על מספר אביזרים לגיימרים שניתן לקנות ב- חנות גיימינג בירושלים.

אוזניות גיימינג fantech

משחקי מחשב מגיעים מעבר לגרפיקה גם עם מוסיקה וקולות רקע. על מנת לשמוע אותם בצורה איכותית, מומלץ מוצרי גיימינג ואוזניות גיימינג אוזניות אלו הן בעלות איכות גבוהה, הן כוללות את האוזניות עצמן ובדרך כלל גם רמקולים לדיבור. אוזניות אלו מתאימות גם למשחקים ברשת שבהם יש צורך לדבר עם השחקנים הנוספים. ניתן לקנות את האוזניות הללו ב– חנות גיימניג בירושלים ולהנות מאוזניות מעולות.

מוצרי גיימינג מסך לגיימרים 

במשחקי מחשב עם גרפיקה גדולה ומיוחדת, אתם מעוניינים במסך גדול וכרטיס מסך איכותי. לכן מומלץ לרכוש בחנויות גיימינג מסך מחשב 24 אינץ’. כך תוכלו לראות את הגרפיקה בצורה טובה וחווית המשחק תהיה משמעותית. ניתן כיום לקנות מסך לגיימרים ב- חנות גיימינג fantech בעלות של עד 1000 שקלים.

מקלדת ועכבר לגיימרים

כמובן שאם משחקים במשחקי מחשב, אי אפשר שלא לקחת בחשבון את הצורך במקלדת ועכבר גדולים ואיכותיים. מקלדת לגיימרים מכילה אפשרויות מתקדמות, יש בה אורות מאירים וצבעוניים והיא מיוצרת באופן אגרונומי לפרק כף היד על מנת שאנשים שמשחקי מחשב זה התחביב שלהם, יוכלו לשחק זמן רב. ב- חנות גיימינג מוצרי גיימינג כגון מקלדת ועכבר ועוד דברים לגיימינג.

כיסא מיוחד לגיימרים

מי שמשחקי מחשב זה התחביב שלו, ודאי יודע שהתמכרות למשחק יכולה לקחת זמן רב והישיבה מול המחשב מרובה. לכן חנות גיימינג תציע לכם כיסא מיוחד שמיועד לגיימרים. זהו כיסא שניתן לשבת עליו בנוחות לאורך זמן, הוא מותאם לגוף ומאוד נוח. כיסא גיימירים הוא ללא ספק השקעה נהדרת למי שיושב הרבה זמן מול המחשב.

לסיכום, אם התחביב שלכם הוא משחקי מחשב, חפשו מוצרי גיימינג חדשים שיכולים לעניין אתכם ולהפוך את חווית המשחק למיוחדת מאוד. חנות גיימינג מוכרת את כל האביזרים הללו.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן