fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

כאשר הסוללה היא סוללה חיצונית, העלות תהיה רק הסוללה שתקנו. לרוב העלות של הסוללה נעה בין 350 שקלים ל550 שקלים תלוי בדגם. אם מדובר בסוללה פנימית, תהיה לכם גם עלות עבודה של טכנאי אשר פותח את המכשיר ומחליף את הסוללה.

באתר שלנו תמצאו סוללות למחשבים ניידים של סמסונג מקוריות ועם אחריות מלאה. לייעוץ והתאמת הסוללה למחשב שלכם – דברו איתנו.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
219459

\

במחשבים ניידים יש שני דברים חשובים מאוד שבלעדיהם המחשב שלנו לא יעבוד או שיהפוך להיות מחשב נייח. אחד מהרכיבים החשובים הוא המטען ספק הכוח אשר מטעין את ה- סוללה למחשב נייד סמסונג  שלנו והדבר השני הוא הסוללה הנטענת.

שניהם זקוקים אחד לשני כדי לעבוד היטב. ללא ספק הכוח, לא יטען המחשב. ללא הסוללה, המחשב לא יהיה נייד יותר ותצטרכו לעבוד איתו במקום קבוע. כאשר ה- סוללה למחשב נייד סמסונג מפסיקה לעבוד אנו נזדקק להחליף אותה בסוללה חדשה. במאמר זה נסביר איפה תעשו זאת, כמה זה יעלה לכם והאם יש חשיבות להחלפה לסוללה המקורית.

סוללה מקורית או סוללה חלופית?

מחשב נייד הוא מכשיר חשמלי. לכל מכשיר כזה יש רכיבים אשר נוצרו במיוחד עבור הביצועים שלו, כך גם סוללה למחשב נייד סמסונג. כאשר אנו מעוניינים שהמחשב שלנו יעבוד בצורה טובה ומסונכרנת עם שאר הרכיבים עלינו לדאוג שהרכיבים יהיו מקוריים כפי שתוכננו עבור מחשב זה.

לכן כאשר צריכים להחליף סוללות למחשבים ניידים סמסונג הכי נכון יהיה להחליף אותה לסוללה המקורית למחשב נייד. אם כן, למה מייצרים סוללות שאינן מקוריות? הסיבה לכך טמונה בעובדה כי סוללה למחשב נייד סמסונג מקורית כמו רכיבים אחרים שהם מקוריים, עולים יותר ולא תמיד יהיה לנו את התקציב לכך. לכן יש תמיד באפשרותנו להצטייד בסוללה שאינה מקורית

איפה מחליפים סוללה למחשב נייד סמסונג

החלפה של סוללות במחשב מתחלקת לשניים. יש מחשבים ניידים אשר הסוללה היא חיצונית ואז אתם יכולים לקנות סוללה למחשב נייד סמסונג ולהחליף אותה בעצמכם. אך במצבים בהם המחשב הנייד שלכם הוא כזה שהסוללה שלו היא פנימית, תצטרכו לגשת לחנות מחשבים או מעבדה לצורך ההחלפה. במצבים אלו אין להחליף את הסוללה לבד בבית, יש צורך בטכנאי שיפתח את המכשיר ויעשה זאת בצורה מקצועית.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן