fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

חברת סוני מייצרת מחשבים ניידים טובים מאוד. היא פחות ידועה בנושא הזה ורבים מאיתנו יעדיפו חברות אחרות, אך למעשה לאחר שהצטרפה לשוק הסיני, המחשבים הניידים שלה אשר נקראים vaio טובים מאוד ואיכותיים וכך גם החלקים שבהם.

עם זאת, כאשר הסוללה במחשב נהרסת יכול להיות קושי למצוא סוללה חדש. באתר שלנו תמצאו סוללות למחשבים ניידים של סוני מקוריים, עם אחריות מלאה ובמחירי יבואן משתלמים.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
199199

כמו לכל מחשב, הסוללה והמטען הם רכיבים חיצוניים שאחרי זמן מסוים עלולים להפסיק לעבוד כמו שצריך ולכן אם ה- סוללה למחשב נייד sony הפסיקה לעבוד תצטרכו לפנות למעבדת מחשבים מקצועית לצורך החלפת סוללה למחשב נייד סוני. 

המאפיינים של סוללה למחשב נייד סוני

כמו רוב הסוללות כיום למחשבים ניידים ומכשירים סלולריים אשר משתמשים בסוללות ליתיום חזקות, כך גם חברת סוני. היתרון של סוללות הליתיום הוא בכך שהן נשארות יחסית לאורך זמן, הן חזקות וככל שיש להן יותר תאים הן יהיו חזקות אף יותר.

סוללה למחשב נייד בעלת 6 תאים לפחות היא כבר סוללה בהחלט חזקה ומספקת. גם היא כמובן עלולה מתי שהוא לקצר את חייה, אך יחסית מדובר בסוללה חזקה. סוללה למחשב נייד sony אשר מתחילה לא לעבוד בצורה טובה, כנראה שלא תתמלא עד הסוף או שתייצר לכם ניתוקים של המחשב. במקרים אלו אתם תדעו כי הסוללה מתחילה לזייף ויש להחליפה בהקדם.

איפה מחליפים סוללות למחשב נייד sony?

יש מספר מקומות בהן ניתן להחליף סוללה למחשב נייד סוני. ניתן להחליף את הסוללה במעבדה לתיקון מחשבים, אפשרות נוספת לגשת לחנות מחשבים והאפשרות האחרונה היא להזמין באינטרנט מחנויות אשר מיועדות לכך.

הסוללה במחשבים הניידים החדשים של סוני היא פנימית ולכן החלפה שלה חייבת להתבצע במקום מקצועי כמו מעבדה או חנות מחשבים אשר יודעים לפתוח את המחשב ולהחליף את הסוללה מבלי לפגוע ברכיבים אחרים של המחשב.

כמה יעלה לכם להחליף סוללה למחשב נייד 

העלות של סוללה למחשב נייד sony תלויה בעיקר בדגם המחשב. העלות לרוב תתחיל מ-350 שקלים ותעלה לכיוון של 550 שקלים. לפני שאתם מבצעים החלפת סוללה למחשב נייס חשוב לבחור בחנות מחשבים מעבדה מקצועית לצורך החלפת הסוללה. אנו באתר בסטק מבצעים החלפת סוללה באופן מקצועי על ידי טכנאים בעלי ניסיון רב.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן