fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

באתר של בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו מסכים למחשבים ניידים מבית אסוס + איסוף המחשב מבית הלקוח והחזרה לבית הלקוח ללא עלות נוספת.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
4191,399

מחשב נייד אסוס נחשב לסוג המחשבים היותר פופלאריים כיום בשל אמינותו ועלותו המשתלמת.

כאשר אנו מחפשים לקנות מחשב נייד, סביר שנחפש מחשב נייד אשר נתוניו טובים עבורנו. אנו נחפש מסך למחשב נייד אסוס אשר יכול לספק עבורנו תמונה באיכות טובה עם רזולוציה מספקת וגודל מסך אשר מתאים לעבודת המחשב שלנו. התאמה נכונה לצרכים תאפשר לנו עבודה נוחה עם המחשב. מעבר לצרכים אלו, סביר שנבדוק לגבי מסכים חזקים אשר ניתן להימנע מלהחליפם לאורך זמן.

תקלות במסכים של מחשבים ניידים

כמו שכבר אמרנו, בחיפוש מסך למחשב נייד אסוס, אנו נחפש מסך אמין וטוב שישאר לאורך זמן, אך בנושא של שמירה על המסך האחריות כמובן היא גם שלנו. מסכים למחשבים ניידים בכלל ומסכים בפרט הם עדינים מאוד ועלולים להיפגע בעת נפילה או קירבה למים. עלינו לנסות להימנע מנפילתם ועל כן חשוב שנעבוד בסביבה יציבה. כמו כן, קירבה של מים ומזון אל אזור המחשב אינם מומלצים וזאת על מנת להימנע מקורוזיה. גם סביבה חמה או לחה אינה טובה ל- מסך מחשב נייד asus  ולכן מומלץ לעבוד בסביבה יותר קרירה.

מה עושים במצב של תקלה במסך?

מסכים עלולים להיות מגוון תקלות. חלק מן התקלות יצריכו החלפת מסך וחלקם יצריכו רק תיקון. כמו כן, יש לאבחן שאכן התקלה קשורה במסך ולא ברכיב אחר. תקלות אשר מצריכות בוודאות החלפת מסך למחשב נייד אסוס הן תקלות הכוללות שבר במסך או קורוזיה. תקלות הכוללות ריצוד מסך, מסך שלא נדלק, מסך אשר נשאר בצבע מסוים, מצריכות בדיקה מקיפה של המעבדה. לעיתים בכלל אין קשר למסך עצמו והתקלה היא בכלל בכרטיס המסך. חנות מחשבים / מעבדה מקצועית אשר מכירה היטב את מסך המחשב הנייד אסוס, תדע לאבחן תקלות מסוג זה יחסית בקלות.

כמה עולה החלפת מסך למחשב נייד אסוס או תיקון תקלה?

לכל מחשב נייד יש את סוג המסך שלו. יותר מכך, לכל דגם יש סוג מסך שונה עם נתונים אחרים, לכן עלות ההחלפה או התיקון לרוב תלויה בסוג המסך ובתקלה עצמה. מסכים במחשבים יקרים יותר עם איכויות טובות יותר יעלו יותר ממסכים במחשבים יותר פשוטים. כמו כן, עלות התיקון כמובן מתחשבת בסוג התקלה וכמה היה פשוט לתקן אותה.

לסיכום :

אם אתם צריכים לבצע החלפת מסך למחשב נייד אסוס אתם במקום הנכון אנו באתר בסטק מבצעים החלפת מסכים לכל סוגי המחשבים על ידי טכנאים מקצועים ובעלי ניסיון. צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן