fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח
סינון:
סנן לפי מחיר - slider
169349

מכשירי חשמל רבים ובייחוד הניידים שבהם, זקוקים לטעינה. ללא הטעינה הם לא יעבדו לנו לאחר מספר שעות. לכן למטען יש חשיבות מאוד גדולה. גם מחשבים ניידים של חברת טושיבה פועלים באותה צורה ואנו נקבל יחד עם המחשב שקנינו מטען למחשב  טושיבה אשר תפקידו להטעין את סוללת המחשב ולאפשר לנו להשתמש בו למספר שעות במצב של ניידות ממקום למקום.

◄ מטען למחשב נייד toshiba שהתקלקל

מטען נייד למחשב toshiba עלול להיות תקול במקרים בהם ספק הכוח עצמו הפסיק לעבוד, במקרים בהם החלק שנכנס לתוך המחשב נשבר או התמלא באבק ובמקרים בהם חוט החשמל או התקע ניזוקו. אלו המקרים הנפוצים ביותר שבגינם אנשים מחליפים את ה- מטען למחשב נייד טושיבה. מטען לנייד מגיע בצורתו הסגורה ובגלל שמחיר ההחלפה שלו הוא יחסית נמוך, לא נהוג לתקן אותו במעבדה, אלא להחליפו למטען חדש.

◄ לאיזה מטען לפטופ טושיבה כדאי להחליף?

האפשרות הטובה ביותר להחלפת מטען היא החלפה מטען למחשב נייד toshiba המקורי. מטענים מקוריים אשר מתאימים למחשב הנייד הם המטענים הכי טובים למחשב הנייד שלכם. כמובן שניתן לקנות מטען נייד אוניברסלי, אך הוא לרוב יחזיק לזמן מסוים, ולא יהיה כמו המטען המקורי. המטענים המקוריים מותאמים לרכיבי המחשב ולמה שהם זקוקים מבחינת טעינה שלמה, דבר אשר מטען למחשב נייד טושיבה יספק בצורה המיטבית ביותר.

◄ איך תשמרו על המטען של המחשב בצורה טובה?

הדרך הטובה והנכונה לשמור על רכיבי המטען לאורך זמן היא לפעול על פי הוראות היצרן. הכוונה לאותה חוברת שאנו מקבלים יחד עם המחשב ולא תמיד מתעמקים בה. בתוך ההוראות יש הסברים אשר על רכיבי המטען ואיך ניתן לשמור על כל רכיב בו באופן מלא ולאורך זמן.

איפה לרכוש מטען למחשב טושיבה ? 

חשוב לבחור חנות מחשבים מקצועית אשר תוכל לספק לכם מטען למחשב נייד טושיבה אצלנו באתר בסטק תוכלו למצוא חלקים למחשב נייד, סוללות למחשב נייד, מקלדת למחשב נייד, מסך למחשב נייד ועוד.

כאן תוכלו לקנות מטען מקורי למחשב נייד טושיבה מהדגמים הבאים:
dynabook
toshiba satellite
Toshiba Dynabook Satellite – טושיבה דיינבוק
טושיבה סטלייט
מטען טושיבה לפי מעבד
טושיבה i3
טושיבה i7
טושיבה i5

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן