fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

באתר בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו מבחר רחב של מקלדות למחשב נייד גיימינג באיכות גבוהה + אחריות מלאה לשנה.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
45425

מחשבים, מקלדות ועכברים עברו שינויים רבים במהלך העשורים האחרונים, אך המקלדת שנשארה וממשיכה להיות רלוונטית היא כמובן מקלדת לגיימרים. אז מהי מקלדת גיימינג?על זה נדבר במאמר הבא.

מהי מקלדת גיימינג?

מקלדת גיימינג היא למעשה המקלדת הישנה והטובה של מחשבי ה-pc הישנים יותר. מדובר במקלדת בעלת לחצנים שאינם מחוברים אחד לשני ומתחתיהם יש קפיץ. מקלדת זו נקראת גם מקלדת מכנית ועבור גיימרים ניתן למצוא את שמה כמקלדת גיימרים מכנית.
איפה ניתן לקנות מקלדת לגיימרים ? אצלנו באתר של בסטק חנות גיימינג המובילה בארץ! תמצאו מגוון רחב של מקלדות במחירים משתלמים.

מה מיוחד במקלדת אלו?

המיוחד ב- מקלדת גיימינג שבמהלך ההקלדה על הלחצנים יש להפעיל מעט כוח כדי לכתוב או לעשות פעולה במשחק וכל הקלקה יוצרת רעש נחמד שנותן קצב לכתיבה או למשחק. כאשר גיימרים רציניים משחקים, הם נמצאים בתוך להט המשחק וקצב ההקלקה מכניס אקשן וכיף. זו הסיבה שגיימרים בוחרים לרכוש לעצמם מקלדת גיימרים מכנית. מעבר לכך, ההקלקה על מקלדת זו מביאה לדיוק אשר משפיע על תוצאות המשחקים.

יתרונות אשר קיימים ב- מקלדת גיימרים

מעבר לקצב הנהדר שמקלדת זו נותנת, יש למקלדת הגיימינג גם יתרון אגרונומי, שכן ההקלקה על המקשים שלה נעשים בצורה נכונה ולכן לאורך זמן היא מונעת מחלות ודלקות פרקים שנובעים משימוש ממושך ולא נכון.

עוד דבר שמיוחד ב- מקלדת גיימינג הוא הצבעים של המקשים. ניתן לבחור מקשים בדרגת קושי לחיצה שונה המתאימה עצמה למטרה שבה אתם משתמשים במקלדת זו. כך לדוגמא מקשים בצבע כחול הם מקשים בדרגת קושי בינונית שנעימה לכתיבה. מקשים שחורים יהיו עם פחות קושי והם מתאימים מאוד לגיימרים. במקלדות אלו ניתן גם לבחור מקשים בצבע חום, ירוק ושקוף. תוכלו להרגיש את סוג הצבע שהכי נכון עבורכם אם תזמינו ערכת התנסות שבה ניתן ללחוץ על סוגים שונים של מקשים ולבחור את מקלדת הגיימניג עם המקשים שמתאימים עבורכם.

אם אני מעוניין במקלדת גיימינג, כמה זה יעלה לי?

יש כיום מגוון רחב של מקלדות גיימינג איכותיות. תוכלו לרכוש מקלדת כזו בטווח מחירים של 150 שקלים ועד 500 שקלים. הטווח הרחב של המחירים קשור כמובן בחברה של המקלדת, גודלה ואם יש בה מקשים מיוחדים מעבר למקלדת רגילה. כמו כן, סוגי המקשים בצבעים השונים עולים אחרת ומשפיעים כמובן על המחיר. אם אתם מעוניינים במקלדת גיימינג טובה, השקיעו בה וקנו מקלדת שעומדת בצרכים שלכם.

לסיכום : 

כיום קיים מבחר רחב של מקלדות המתאימות במיוחד לגיימרים אצלנו באתר של בסטק תוכלו למצוא סט מקלדת ועכבר גיימינג במחירים משתלמים במיוחד + משלוחים מהירים לכל הארץ! צריכים עזרה צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם. לקטגוריית מטען למחשב נייד 

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן