fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

באתר של בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו את כל סוגי המסכים למחשב נייד מבית טושיבה כולל אחריות מלאה לשנה ואיסוף המחשב מבית הלקוח החלפת המסך והחזרה לבית הלקוח ללא עלות נוספת.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
649659

המסך למחשב נייד הוא המרכיב החשוב ביותר במחשבים ניידים. מסך למחשב נייד טושיבה ידועים ברזולוציה הגבוהה ובעמידות שלהם. מחשבים ניידים של חברת טושיבה מגיעים בגימור מאט אשר יפיפה.

מחשבים ניידים של טושיבה מעוצבים מתוך מחשבה על המשתמש. חברת טושיבה שואפת להציע ללקוחותיה את חווית המחשוב הטובה ביותר. מחשבים ניידים של טושיבה ידועה באמינות, המחשבים האלה חזקים. הם בנויים עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר שתאפר להנות מהעבודה עם המחשב הזה.

מה העלות של מסך למשחב נייד טושיבה?

העלות של החלפת מסך למחשב נייד של טושיבה הוא נע בין 600 שקלים ויכול להגיע עד 800 שקלים. אצלנו באתר בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו את כל סוגי המסכים למחשבים ניידים במחירים משתלמים במיוחד + איסוף המחשב מבית הלקוח החלפת המסך והחזרה לבית הלקוח ללא עלות נוספת.

לסיכום:

אם המסך התקלקל אתם צריכים לפנות לחברה מקצועית שתדאג להחליף לכם את המסך. אנו בבסטק מתמחים בהחלפת מסכים למחשבים במחירים משתלמים במיוחד + אחריות מלאה לשנה ואיסוף המסך מבית הלקוח ללא תוספת תשלום.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן