fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

אצלנו באתר תמצאו מחשב נייד מחודש i5 במחירים משתלמים + משלוח חינם. המחשבים ניידים שלנו עברו בדיקה קפדנית והם מגיעים עם מערכת הפעלה.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
1,3992,499

כיום מחשב נייד מחודש i5 נפוץ מאוד מדובר במחשב נייד חזק מאוד ועוצמתי אשר מספק כוח עיבוד חזק.

מעבד הוא היחידה שמבצעת את החישובים בתוך המחשב, זה למעשה הלב של כל מחשב נייח או נייד באשר הוא. בעבר המחשבים היו בעלי מעבדים של ליבה אחת ולכן עיבוד הנתונים בהם היה יותר איטי, אבל זה בהחלט התאים לתקופה. עם הזמן, הטכנולוגיה התקדמה וחברות המייצרות מעבדים יצרו מעבדים חזקים בעלי מספר ליבות. כיום בנושא של מעבדים במחשבים ניידים, אינטל שולטת ב- 90% מהשוק ולה מעבדים מסוגים שונים המקוטלגים על פי סדרות שמאופיינות באות i בתוספת מספר אשר מאפיין את מספר הליבות. כל ליבה כזו היא למעשה מעבד נוסף בתוך המחשב שלכם וכך במחשב יכולות להיות מספר ליבות אשר עושות את חישובי המחשב והופכות אותו למהיר יותר.

אילו סדרות של מעבדים קיימים כיום?

כיום הסדרה הנמוכה הנפוצה היא i3 בה יש שתי ליבות והיא מותאמת לאנשים אשר הצרכים המחשוביים שלהם פשוטים מאוד. סטודנטים רבים משתמשים במחשבים בעלי מעבד זה. מעבד חזק יותר הוא מעבד i5 בעל ארבע ליבות והוא כבר חזק יותר ויכול לעבד תוכנות חזקות יותר על גבי המחשב. כמובן שיש מחשבים חזקים יותר בעלי מעבדים כמו i7 ועוד.

מהו מחשב נייד מחודש i5 ?

כמו שכבר אמרנו קודם המעבד הוא לב המחשב והוא אחראי על עיבוד הנתונים שבו. כאשר רוצים מחשב נייד מחודש i5 על מנת שתוכלו לעבוד יותר טוב עם תוכנות מתקדמות יותר, עליכם לגשת למעבדה ולחדש את המחשב. לחילופין, תוכלו לקנות מחשב נייד מחודש. מעבדים הם רכיבים יקרים מאוד בתוך המחשב, לכן את המעבד של המחשב לרוב לא יחליפו, במקום זאת הטכנאי במעבדה יחזק למחשב פרמטרים אחרים וינקה אותו מכל מה שעלול להקשות על המעבד. כך למעשה מחשב נייד מחודש i5 הופך להיות מחשב בעל ביצועים טובים במחיר נוח.

אז למה לנו לקנות מחשב נייד מחודש i5 ולא מחשב חדש?

אחת הסיבות הנפוצות ביותר לקניית מחשב מחודש i5 היא המחיר. מחשב i5 חדש הוא מחשב שעלותו לרוב תהיה יחסית יקרה. כאשר אתם קונים מחשב נייד מחודש i5, אתם למעשה מקבלים את אותם הנתונים של מחשב חדש רק בעלות נמוכה יותר בהרבה. העלות של מחשב נייד מחודש i5 יכולה להיות נמוכה בחצי מהמחיר האמיתי של מחשב כזה. כמו כן, אם יש לכם מחשבים ניידים אשר נמצאים בביתכם והם כבר לא בשימוש, גשו למעבדה ותוכלו להכשיר אותם לעבודה ולהנות ממחשבים שהם טובים.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן