fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

אנו במעבדה מחליפים מקלדות למחשבים ניידים של חברת acer על ידי טכנאים בעלי ניסיון בתחום. הכל במחירים משתלמים במיוחד + אחריות לשנה. 

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
189289

קניתם מחשב נייד acer, התחלתם להשתמש במחשב הנייד וסה”כ הוא נוח עבורכם מאוד. אתם לוקחים איתכם את המחשב הנייד, כותבים ב- מקלדת למחשב נייד acer והכל באמת טוב, אך אתם מרגישים לפעמים כי חסרות לכם פונקציות במקלדת או שהיא לא נוחה עבורכם בעת ההקלדה כאשר אתם בבית.

כיום המקלדת במחשב נייד אינה מגבילה אתכם, אתם יכולים בקלות לקנות סט הכולל עכבר ומקלדת למחשב נייד acer ולבחור את הנוחות שאתם מחפשים. יש היום המון אפשרויות טובות ונוחות עבור המשתמשים.

מתי כדאי להחליף מקלדת למחשב נייד ? 

יש מספר אירועים בודדים בהם מקלדת למחשב נייד acer פנימית בתוך המחשב תהיה בעייתית עבורנו ונצטרך להחליף אותה. מקרה אחד זה כאשר יש תקלה במקלדת וחלק מהמקשים או כולם לא עובדים מכל מיני סיבות. זה יכול להיות בעקבות מים שנשפכו על המקלדת, נפילה שלה, אוכל שבטעות נכנס וכדומה. כל אלו עלולים לחבל במקלדת למחשב נייד שלכם.

מה לעשות כדי לשמור על מקלדת למחשב נייד acer?

דבר ראשון עשו לכם חוק חשוב לא לאכול ולשתות קרוב למחשב. פירורים ומים שנכנסים למלקדת למחשב נייד לבסוף שוחקים אותה והיא מפסיקה לעבוד. נסו להימנע מהרגלים אלו ופשוט עשו הפסקה כשצריך. כך תשמרו על המקלדת שלכם לאורך זמן וללא לכלוך או תקלות כי מנעתם אותם מראש.

מה לעשות כאשר צריך להחליף מקלדת למחשב נייד? 

אחד הדברים שניתן לעשות זה לקנות מקלדת ועכבר בסט של חברת acer ולהשתמש בהם. או לגשת למעבדת המחשבים ולבקש תיקון עבור המקלדת. עלות מקלדת ועכבר בסט כיום יעלה לכם בין 99 שקלים ל- 300 שקלים.

עלות תיקון לרוב תעלה במחירים דומים. לכן טווח האפשרויות שלכם הוא רחב ומאפשר לכם לבחור במה שיותר נוח לכם ויעיל עבורכם בעבודת המחשב שלכם. יש אנשים שיעדיפו מראש מקלדת למחשב נייד acer חיצונית ויש כאלה שהמקלדת הפנימית של המחשב היא הרבה יותר נוחה להם. בעניין זה אין אמת אחת וכל אחד יוכל לבחור את מה שנוח עבורו.

לסיכום :

החלפת מקלדת למחשב יכולה להיות דבר מסובך, אצלנו במעבדה תוכלו לבצע החלפת מקלדת למחשבים על ידי טכנאים בעלי ניסיון רב. אז אם אתם מחפשים להחליף מקלדת למחשב נייד אתם במקום הנכון צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר עבור החלפת מקלדת למחשב נייד acer.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן