fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

באתר של בסטק חברת המחשבים המובילה בארץ תמצאו מקלדות למחשבים ניידים של חברת טושיבה לכל סוגי המחשבים + אחריות מלאה למשך שנה ומשלוחים מהירים לכל הארץ. אפשרות להחלפת המקלדת אצלנו במעבדה (בתוספת תשלום)

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
199259

מחשב נייד טושיבה הוא מחשב אמין וטוב וכך כמובן גם מקלדת למחשב נייד טושיבה שלו. אך כמו בכל מכשיר חשמלי גם מקלדת למחשב נייד עלולה מידי פעם לא לעבוד.

זה דבר נפוץ והגיוני שקורה במחשבים ניידים. אז מה ניתן לעשות במצב בו מקלדת למחשב הפסיקה להגיב? במאמר זה נסביר לכם על התקלות השונות ואיך ניתן לפתור אותן.

תקלות אפשריות בכל הקשור אל מקלדת למחשב נייד טושיבה

כמו בכל מחשב, גם במקלדת זו עלולות להיות תקלות. סוג התקלות הראשון הן תקלות אשר נובעות מחוסר תיאום בין המקלדת למחשב. במקרה זה נזדקק לבדיקה של מעבדה. מקרים נוספים קשורים יותר לשמירה שלנו על המקלדת בעבודה היום יומית.

אלו דברים הורסים את המקלדת ?

חלקנו נוהגים לשתות מים ולאכול בקרבת מקלדת למחשב נייד טושיבה, בעוד הרגלים אלו עלולים להרוס לנו את המקלדת. מים שנכנסים לתוך המקלדת עלולים ליצור קורוזיה ולגרום למקלדת להפסיק לעבוד בכל חלקיה או בחלק מהם. פירורים של אוכל שנכנסו לתוך המקלדת עלולים לתקוע את המקשים ולגרום להם לא לעבוד באופן תקין. כמו כן, אם אינכם עובדים על שולחן, המחשב עלול ליפול ומקלדת למחשב נייד שלכם עלולה להינזק. לכן אם אתם מעוניינים לשמור עליה לאורך זמן, חשוב מאוד שתנסו לא לאכול ולשתות ליד המחשב ולעבוד במקומות בטוחים עבורו.

מה לעשות אם המקלדת של מחשב נייד טושיבה התקלקלה ולהפסיקה לעבוד?

בפניכם שתי אפשרויות טובות. האחת לגשת לחנות מחשבים ולבקש להחליף את המקלדת. אפשרות שניה היא לקנות עכבר ומקלדת למחשב  אשר מתחברים באמצעות usb וסוללות אל המחשב הנייד שלכם. חשוב שתשימו לב, שאם עבודתכם אינה בבית ואתם לוקחים איתכם את המחשב ממקום למקום, קנו מקלדת למחשב נייד טושיבה שקל לקחת בתיק ושאינה כבדה. זכרו, אתם מחפשים נוחות.

לסיכום :  

צריכים עזרה בבחירת המקלדת המתאימה למחשב הנייד שלכם? אתם במקום הנכון! אצלנו באתר של בסטק תמצאו את כל סוגי המקלדות במחירים משתלמים + משלוח מהיר. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים חייגו עכשיו 053-2221317

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן