fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

כמה עולה מטען למחשב

מטען למחשב הם אחד מהאביזרים החשובים ביותר עבור המחשב. ללא המטען הנייד, המחשב שלנו באיזה שהוא שלב יפסיק לעבוד. כל מחשב נייד כיום מגיע עם המטען המקורי שלו ולעיתים רחוקות אנו נחליף אותו לאחר שהפסיק את פעולתו מסיבה כזו או אחרת. במאמר זה אנו נסביר על תקלות במטען למחשב נייד וסוגי מטענים.  כמה עולה מטען למחשב  ? במאמר הקרוב נספק לכם את כל התשובות.

תקלות אופייניות במטען למחשב

מטען למחשב נייד עלול לחוות מספר תקלות שמונעות מהם להטעין את המחשב. זו יכולה להיות תקלה בשנאי המספק למטען את הכוח החשמלי, זה יכול להיות בחלק שנכנס לשקע המחשב או בחלק שנכנס לשקע החשמל. לרוב אנו לא נטפל בתקלות הללו ונעדיף לקנות מטען למחשחב שהינם חדשים.

לרכישה מהירה של מטען למחשב נייד

כמה עולה מטען למחשב?

בנושא של כמה עולה מטען למחשב ? חשוב לדעת לפני כי קיימות בפנינו שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא לקנות מטען למחשב נייד מקורי, בדיוק כמו שהגיע אליכם באריזה של המחשב. זהו המטען שנועד מראש להטעין את המחשב שלכם בצורה הטובה ביותר. האפשרות השנייה הוא לקנות מטען אוניברסלי למחשב נייד. המטען האוניברסלי הוא למעשה ספק כוח חשמלי שיש לו מספר אפשרויות כניסה למחשבים ניידים. כניסות אלו הם למעשה פינים שניתנים להחלפה. היתרון של המטען הזה הוא בעיקר ביכולת להטעין כל מחשב נייד שקיים לכם בבית.

העלות של המטען למחשב משתנה ממטען למטען בדרך כלל העלות זה בין 189 ש”ח ועד 300 ש”ח תלוי בסוג המטען בנוסף יש מטענים שהמחיר שלהם מגיע גם ל-500 ש”ח.

כמה עולה מטען למחשב וכמה אוניברסלי?

מטען למחשב שהינם מקוריים עולים הרבה יותר מהמטענים האוניברסליים. טווח המחירים של מטענים מקוריים מתחיל ב-250 שקלים ועלותם יכולה להגיע גם ל-500 שקלים. מטענים אוניברסאליים זולים יותר וטווח המחירים שלהם נע בין 150 שקלים ל-200 שקלים. הבחירה בין השניים תלויה כמובן בסכום הכסף שאתם מעוניינים להשקיע. חשוב לציין כי המטען האוניברסאלי יוכל לשרת אתכם למספר מחשבים יחד, בעוד המטען המקורי יתאים למחשב ספציפי. אם המחשב הנייד שלכם הוא אביזר חשוב המשרת אתכם באופן יום יומי לעבודה או לימודים, כדאי שתמיד יהיה לכם מטען נייד אוניברסאלי לכל בעיה שעלולה לצוץ. כך שאם המטען שלכם שבק חיים, תמיד תוכלו להשתמש באוניברסאלי.

לסיכום : 

אצלנו באתר בסטק תמצאו מבחר רחב של מטענים למחשבים ניידים במחירים משתלמים במיוחד + משלוחים מהירים לכל הארץ. צריכים עזרה בבחירת המטען שאתם צריכים? צרו איתנו קשר ונשמח להתאים עבורכם את המטען המתאים.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן