fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

תיקון מטען למחשב נייד

מחשבים ניידים הפכו בעשור האחרון למחשבים הנמכרים ביותר, בהתחשב בעובדה כי שני עשורים קודם כולם השתמשו במחשבים נייחים. היום הדינאמיות היא חשובה, ואנו מחפשים להיות בכל מקום מחוברים למחשב הנייד. על מנת שזה יקרה, חשוב שרכיבי  מחשב יהיו תקינים עבורנו ובייחוד מטען המחשב. במאמר הקרוב נספק לכם טיפים על תיקון מטען למחשב נייד. 

 

נכתב על ידי בסטק – חנות מחשבים

 

מה עושים כאשר המטען של המחשב הנייד תקול?

מטען למחשב נייד הוא אחד הדברים החשובים ביותר במחשב. ללא המטען לא תהיה ברשותנו האפשרות להשתמש במחשב הנייד, ולכן עלינו לדאוג שהוא יהיה תקין. כאשר המטען תקול, עלינו לקחת אותו לתיקון במעבדת תיקונים.

במעבדת התיקונים יבינו היכן נמצאת התקלה במטען שלכם, ורק לאחר מכן יעשו תיקון מטען למחשב נייד. הבנת התקלה היא חשובה מאוד, מפני שיש תקלות שלא ניתנות לתיקון ומחייבות החלפה של המטען באחד אחר.

לרכישה מהירה של מטענים למחשב :

אילו תקלות קיימות במטענים של מחשבים ניידים?  

במטענים למחשב נייד יש מספר תקלות ידועות ומוכרות במעבדות המחשבים. התקלה הנפוצה ביותר היא חוסר יכולת של המטען להטעין. דבר זה נובע ממספר סיבות.:

  • סיבה אחת יכולה להיות בעיה בספק הכוח שנקרא גם שנאי. במידה והוא הפסיק לעבוד יש לקחת את המטען לתיקון מטען למחשב נייד במעבדת מחשבים, שם יחליפו את השנאי.
  • תקלה נוספת היא מצב שבו יש בעיה במחבר שנכנס אל תוך המחשב. זה יכול להיות כתוצאה מאבק או ממגע רופף היכול להיווצר ממגוון סיבות מגוונות. לרוב זו תקלה דיי פשוטה שתיקון מטען במעבדה עשוי להיות פשוט מאוד.

אז מה בעצם כדאי לעשות? 

אנו ממליצים לכם לקנות מטען חדש למחשב נייד. תיקון של מטען יכול לעלות הרבה כסף ובנוסף להיהרס בקלות יותר. ולכן, מומלץ לשקול החלפה. לאחר שבדקתם אם כדאי לתקן את המטען או להחליפו, תוכלו לבחור בין מטען אוניברסלי למטען מקורי של החברה. מטען אוניברסלי הוא מטען שמתאים למספר מחשבים ניידים וטוב שיש אחד כזה בבית תמיד. המטען המקורי הוא המטען הטוב ביותר לטעינת המחשב שלכם. העלויות של שניהם מתחילות ב-150 שקלים ומגיעות ל-350 שקלים.

מטענים מקוריים למחשבים ניידים נפוצים:

מטען מקורי למחשב דל | מטען מקורי למחשב אסוס | מטען מקורי למחשב HP

לסיכום:  

אצלנו בחנות מחשבים ‘בסטק’ תוכלו למצוא את כל סוגי המטענים במחירים משתלמים במיוחד + משלוחים מהירים לכל הארץ. כל המטענים באתר שלנו 100% מקוריים ומגיעים עם אחריות מלאה. מוזמנים לשלוח לנו הודעה עם דגם המחשב ונשמח לעזור לכם להתאים את המטען שיתאים עבור המחשב שלכם. 🙂

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן