fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

מטען למחשב נייד בירושלים

מטען למחשב נייד בירושלים אצלנו באתר בסטק חנות מחשבים המובילה בארץ תמצאו את כל סוגי המטענים למחשבים ניידים במחירים משתלמים במיוחד + משלוחים מהירים לכל הארץ. במאמר הקרוב ניתן לכם את כל הטיפים לבחירת מטען למחשב נייד. 

סקירת הגורמים המשפיעים על המחיר של מטען למחשב נייד וההבדל בין מטען למחשב נייד לבין ספק כוח מתחילים.

איך לבחור מטען למחשב נייד ?

אם המטען למחשב נייד שלכם נהרס, אתם כנראה תצטרכו למצוא חנות מחשבים שמספקת מטען למחשב נייד בירושלים או בכל אזור שקרוב אליכם בשביל לרכוש מטען חדש. איך בוחרים מטען למחשב נייד? דבר ראשון שעליכם לעשות זה לבדוק איזה דגם מחשב יש לכם, ולאחר מכן עליכם לזהות את המתח של המטען + האמפר. לאחר מכן לבדוק את הקונקטור (הקונקטור של המטען זה החיבור שמתחבר למחשב) לדוגמא : אם המטען שלכם מתחבר עם USB אתם לא תיקחו מטען עם ראש עגול.

לאחר שבדקתם את שתי הדברים החשובים הללו תוכלו לבחור מטען מקורי למחשב נייד שיתאים למחשב שלכם. אם אתם מסתבכים למצוא את המטען שמתאים לכם תוכלו לשלוח הודעה אלינו, ובהודעה לצרף צילום של גב המחשב + צילום של הקונקטור (החיבור שמתחבר למחשב) והצוות שלנו יאתר לכם במהרה את המטען למחשב שאתם צריכים.

לרכישה מהירה של מטען למחשב נייד בירושלים

החשיבות של מתח תואם :

מתח המטען חייב להיות זהה למתח המערכת, ובנוסף הזרם שלו צריך להיות זהה לזרם של המערכת. אם תרכשו מטען עם אמפר שונה הוא עלול לפגוע במחשב ואפילו להרוס אותו. לכן, חשוב מאוד לבחור את המטען שמתאים למחשב שלכם.בגלל הסיבות הללו אתם תצטרכו לבחור מטען התואם במלואו למפרט של המחשב נייד בכדי שהמטען יחזיק לאורך זמן ולא יהרוס את המחשב.

לסיכום :

אז אחרי שהבאנו איך למצוא מטען למחשב נייד, כל מה שנותר לכם זה לבחור מטען למחשב נייד המתאים למחשב שלכם. אצלנו באתר ואנו כבר נשלח לכם את המטען עם שליח עד לבית + אחריות מלאה למשך שנה שלמה. צריכים עזרה בבחירת המטען למחשב נייד? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם להתאים את המטען למחשב.
החלפת סוללה למחשב נייד בירושלים במעבדת מחשבים ניידים ע”י טכנאי מחשבים ניידים בירושלים מוזמנים לפנות אלינו.

מטענים למחשב נייד של חברות פופולריות:

מטענים למחשב נייד אסוס | מטענים למחשב נייד דל | מטענים למחשב נייד לנובו

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן