fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

כמה עולה להחליף מקלדת למחשב נייד

כמה עולה להחליף מקלדת למחשב נייד ? העלות של החלפת מקלדת למחשב היא בין 240 ש”ח ועד 439 ש”ח תלוי לפי הדגם של המקלדת. אנו באתר בסטק מבצעים את כל סוגי התיקונים למחשבים ניידים במחירים משתלמים + משלוחים מהירים לכל הארץ. צריכים עזרה בבחירת המקלדת ? צרו איתנו קשר לפרטים נוספים.

מקלדות למחשבים ניידים זהו הדבר החשוב ביותר במחשבים ניידים, וכמו כל רכיב במחשב זהו דבר שמתקלקל אם אתה משתמש במחשב הנייד שלך במשך יותר מכמה שנים, האותיות במקלדת עלולים להישחק . זאת בשל המרקם המחוספס של המפתחות והעיצוב הרדוד שלהם.

איך ניתן להחליף מקלדת למחשב נייד ?

הדרך הראשונה היא ללכת לאיש מקצוע להחליף את מקלדת המחשב הנייד שלך. אנו באתר בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ מבצעים את כל סוגי ההחלפת מקלדות למחשבים ניידים במחירים משתלמים במיוחד. הדרך השניה זה להחליף לבד את המקלדת אבל חשוב לדעת החלפת מקלדת למחשב נייד דורשת ידע וניסיון. בנוסף ישנם הרבה סרטונים ביוטיוב עם הדרכות מפורטות כיצד להחליף מקלדות מחשב נייד  אנו בכל מקרה נמליץ להחליף את המקלדת למחשב נייד על ידי איש מקצע.

כמה עולה להחליף מקלדת למחשב נייד לפי דגמים: 

מקלדת למחשב נייד asus | מקלדת למחשב נייד dell | מקלדת למחשב נייד hp  

החשיבות של מקלדת למחשב 

מקלדת למחשב נייד היא אחד החלקים החשובים ביותר במחשב הנייד שלך. מקלדת מאפשרת לך להקליד, לשחק משחקים ולקיים אינטראקציה עם המחשב הנייד שלך. עם זאת, עם הזמן אבק יכול להיאסף מתחת למילים או לגרום לשחיקה של המקלדת לכן תצטרכו לבצע החלפת מקלדת למחשב. כמה עולה להחליף מקלדת למחשב נייד ? העלות משתנה בין דגם אחד לשני.

לסיכום המאמר כמה עולה להחליף מקלדת למחשב נייד 

כבעלים של מחשב נייד, עליך להחליף את המקלדת כאשר היא מתחילה להראות סימני שחיקה. לדוגמה, אם במקלדת המחשב הנייד שלך יש מקש דביק או שבור, הגיע הזמן להחליף את המקלדת.

אצלנו באתר בסטק תמצאו את כל סוגי המקלדות למחשבים ניידים במחירים משתלמים במיוחד + אחריות מלאה למשך שנה. בנוסף אפשרות החלפת המקלדת אצלנו במעבדה בתיאום מראש ובעלות נוספת.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן