fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

תאורה סולארית לגינה מומלצת?

עונת הגינון בפתח וזה אומר שהגיע הזמן להתחיל לתכנן את הפריסה המושלמת לגינה שלכם. בין אם אתה משווק או גנן חובב, אין כמו ליצור עניין בגינה שלך עם תאורה נהדרת. וכמו בכל פרויקט, תאורה יכולה להיות חוויה לימודית.  כדאי לכם להשקיע בנורות סולאריות חסכוניות באנרגיה היתרונות של השקעה בתאורת גן  סולארית לעומת מנורות גן המחוברות לחשמל הביתי  הם רבים מעבר לחסכון הכספי. מרבית גופי התאורה הסולארית לגינה נדלקים באופן אוטומטי עם רדת החשיכה. גופי תאורת גן סולאריים ניתנים להתקנה בקלות וניתנים להצבה בכל פעם שאנו רוצים לעצב את הגינה. בתאורה סולארית לגינה אין סכנת התחשמלות וכן אין סכנה לקצר חשמלי בבית. החיסרון היחיד של תאורה סולארית הוא שבכדי להפיק את האור אנו צריכים לחשוף את הפאנל הסולארי לפחות לכמה
שעות לאור השמש.    מדוע הם מתאימים לגינה שלכם אתם יכולים להחליט בעצמכם או לפנות אלינו לייעוץ.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
99299

תאורה לגינה : 

ניתן להשתמש בתאורה לגינה להארת אזורים חיצוניים כגון גינות, רחובות ושבילים. תאורת גינה סולארית קיימת כבר זמן רב אך היא רק לאחרונה נפוצה יותר בשל המודעות והפופולריות המוגברת. אצלנו באתר בסטק תמצאו מבחר רחב של תאורה סולארית לגינה במחירים משתלמים במיוחד + אחריות מלאה למשך שנה ומשלוחים מהירים לכל הארץ.


אורות סולאריים שמגיעים במגוון צבעים : 

אורות סולאריים לגינה מגיעים בדרך כלל במגוון צבעים וסגנונות. הם קלים להתקנה וזמינים במגוון סגנונות מיוחדים ובגדלים שונים.

סוגי תאורה סולארית לגינה:

– אורות סולאריים מותקנים על הקיר

– תאורת שבילים סולאריים

– תאורת גן סולארית

– לפיד סולארי לגינה

אורות סולאריים הופכים להיות פופולריים במיוחד לגנים מכיוון שהם ידידותיים לסביבה וקלים מאוד להתקנה.

תאורה לגינה : 

תאורה סולארית לגינה היא הדרך הטובה ביותר להאיר את הגינה שלכם לא משנה באיזו תקופה של השנה לתאורה לגינה יש מספר יתרונות שהופכים אותה לבחירה הטובה ביותר עבור כל מי שמחפש מקור אמין וידידותי לסביבה. זה לא דורש חיבור לחשמל, אז אתה יכול פשוט להתקין אותו היכן שאתה צריך , מבלי לדאוג להיות ליד שקע חשמל. גם אורות סולאריים לגינה קלים מאוד להתקנה ולטיפול בהם. אורות אלה תוכננו להיות עמידים לגשם, כך שהם לא יפסיקו לעבוד אם הם נרטבים בגשם.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן