fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

ספקי כוח – ספק כוח למחשב ZUMAX
באתר של בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו ספק כוח למחשב נייח, אצלנו תמצאו מבחר ספקי כוח : ספק כוח למחשב  1200W, ספק כוח למחשב  1000W, ספק כוח למחשב 800W, ספק כוח למחשב  700W, ספק כוח למחשב  600W, ספק כוח למחשב  500W. במחירים משתלמים במיוחד + משלוחים מהירים לכל הארץ. צריכים עזרה בבחירת ספק צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.
ספק כוח מומלץ לשדרוג המחשב, למחשבי גיימינג ולמחשבים בעלי צריכה גבוהה לביצועים טובים יותר.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
2391,109

ספק כוח נותן כוח חשמלי למחשבים ניידים. ספק כוח למחשב נייח מגיע בהספקים שונים :500W, 600W, 700W, 800W,1000W,1200W באיכות גבוהה + אחריות מלאה למשך שנה ומשלוחים מהירים לכל הארץ!

מהו ספק כוח?

ספק כוח הוא הלב הפועם של המחשב. זה בעצם מה שממיר את האנרגיה משקע החשמל ומפעיל את כל הגאדג’טים והמכשירים שלך. הספק כוח פועל על ידי לקיחת זרם חילופין המגיע מזרם החשמל וממיר אותו ישר לזרם DC. כך ניתן לבצע פעולות רבות במחשב ללא בעיה. כל ספק נותן כוח שונה ולכן לפני שאתם קונים ספקי כוח עליכם לבדוק איזה ספק יתאים בדיוק עבורכם.

אילו ספקים יש כיום ?

ספק כוח הוא מרכיב חשוב מאוד בכל מחשב ישנם סוגים רבים ומגוונים של ספקים הנותנים כוח למחשב, אך ההבל העיקרי הוא אם הם מיועדים למחשב נייד או למחשב נייד. איזה סוגים של ספקים ניתן למצוא :

ספקים שניתן למצוא:

– מתאם AC/DC
– חיצוני DC
-DC פנימי

לסיכום : 

באתר בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תוכלו למצו מבחר רחב של ספקי המספקים כוח למחשב במחירים משתלמים במיוחד + אחריות מלאה לשנה. צריכים עזרה בבחירת הספק? צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן