fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

באתר של בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו  זכרון נייד USB 16GB,32GB,64GB,128GB במחירים משתלמים + משלוח מהיר לכל הארץ!

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
26136

דיסק און קי – זכרון נייד USB
כאשר המחשב נכנס לעולמנו, הוא פתח בפנינו עולם חדש המאפשר לנו לצבור ידע כמעט בלתי מוגבל וכן לשמור את הידע באמצעות ספריות קבצים. לכל מחשב יכולת קיבולת שונה מהר מאוד למדנו גילינו שככל שיש יותר נפח אחסון כן נמלא אותו
עד תומו.  מכאן נולד הצורך בהרחבת הזכרון בצורה מהירה והרעיון של הזכרון הנשלף.  

יש דברים שנשמרים באמצעות המחשב באופן אוטומטי, יש דברים שאנו שומרים במחשב באופן עצמאי ויש דברים שאנו שומרים, אך הם חוסמים את הזכרון של המחשב שלנו וכך מאטים את פעולתו. לכן ה- דיסקאונקי  הפך למוצר חובה בכל בית!

איך לשמור על המחשב נקי ?

על מנת לשמור על מחשב נקי שמשמר את יכולות הזכרון, מומלץ להשתמש ב- בזכרון נשלף USB שהוא למעשה סוג של זכרון נייד שניתן לשמור בו קבצים שונים. אלו יכולים להיות סרטונים, מסמכים, תמונות ועוד דברים שעדיף כי יהיו שמורים בזיכרון חיצוני ולא כל המחשב.

נוסף על כך, הזיכרון הנייד מאפשר לנו לקחת איתנו קבצים מהמחשב ולהעביר אותם בין מחשבים. כך לדוגמא, אם אנו נמצאים בחוות מחשבים של המכללה בה אנו לומדים ולא לקחנו איתנו את המחשב הפרטי שלנו, באמצעות הכנסת הזכרון הנייד למחשב של המכללה, תוכלו לפתוח את הקבצים שאתם זקוקים להם.

כמה ניתן לשמור על גבי הדיסק און קי ?

הדיסק און קי הוא אמצעי זכרון קטן מאוד פיזית, אך מה שהוא מכיל בתוכו יכול להיות רחב לפי כמות הזיכרון שתיבחרו עבורו. יש כיום כמות זיכרון מגוונת מאוד עבור דיסק און קי, כאשר הנפוצים ביותר הם דיסק און קי 64GB הכולל זיכרון של 64GB  או 128GB. הבחירה תיעשה לפי כמות הקבצים מעוניינים לשמור בדיסק. אם אתם מעוניינים לשמור רק מסמכי word ולא בתדירות גבוהה, כנראה ש 64GB יספיקו עבורכם. אם אתם עתידים לשמור מסמכים, סרטונים ותמונות ששוקלים יחסית הרבה, מומלץ עבורכם לרכוש דיסק של USB 128GB

אול יעניין אתכם: 

חנות מחשבים מובילה  

סוללות למחשבים ניידים

 מה העלויות של מוצר זה ?

העלויות של הזכרון הנשלף  משתנות מחנות לחנות ובהתאם לכמות הזכרון שבו. כמובן שדיסק  128GB, יעלה יותר מדיסק און קי 64GB. טווח העלויות של דיסק אוןקי מתחיל משלושים וחמישה שקלים ומגיע עד 150 שקלים. לעיתים ניתן למצוא מבצעים שמוכרים את הדיסק און קי במחירים משתלמים מאוד ולכן מומלץ לנצל את המבצעים ולרכוש.

לסיכום, זיכרון נשלף  הוא אביזר מחשובי שימושי מאוד המאפשר לכם לשמור על זיכרון המחשב שלכם נקי לאורך זמן. כמו כן, באמצעותו תוכלו להעביר מידע מהמחשב שלכם למחשבים אחרים בקלות. ניתן לקנות דיסק און קי 64 או 128.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן