fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

באתר בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו מארזי מחשב גיימינג באיכות גבוהה ביותר + אחריות מלאה לשנה.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
220420

העידן הטכנולוגי הביא עימו את המחשבים ששימשו בעיקר עבור חישובים בעבודות מסוימות. עם הזמן נולד תחום חדש בתוך כל העולם של המחשבים והוא משחקי המחשב.

בתחילת הדרך היה מדובר במשחקים פשוטים יחסית והם היו כמובן מותאמים לרזולוציית המחשבים שהיו אז. כיום אנו נמצאים בתקופה שרזולוציות המחשב הן מהמפותחות שהיו כאן ואליהן כמובן שחייב להתאים אביזרים שנכונים עבורם. במאמר זה נדבר על כל האביזרים שנחוצים עבור משחקי מחשב באיכות גבוהה מאוד.

מארזי מחשב גיימינג המכילים עכבר ומקלדת

אחד מ- מארזי מחשב גיימינג הנפוצים ביותר הם כמובן העכבר והמקלדת. מדובר בשני אביזרים חשובים ביותר שבלעדיהם לא ניתן לשחק במשחקי המחשב. למקשי המקלדת יש תפקידים וגם ללחצני העכבר ולכן הם נחוצים מאוד. כמו כן, מדובר על אביזרי גיימינג שמצריכים ארגרונומיה מיוחדת על מנת שלגיימרים יהיה נוח לעבוד איתם במשך זמן רב. אם אתם גיימרים בתחילת דרככם, ללא ספק כדאי שתיקנו מארז מחשב לגיימרים המכיל עכבר ומקלדת.

מארזי מחשב גיימינג המכילים אוזניות, עכבר ומקלדת

עוד אביזר שניתן לצרף למארז מחשב לגיימרים הן כמבון האוזניות. אזוניות לגיימרים הן אוזניות שמותאמות למשחק ארוך, הן יוצרות ואקום על האפרכסת ובכך חוסמות רעשי רקע שאינם קשורים למשחק. האוזניות צריכות להיות מותאמות לראש, כאלו שכאשר מניחים אותן הן לא כואבות. מעבר לכך, ניתן לקנות אותן יחד עם רמקול, כך שתוכלו לשחק איתן גם דרך הרשת ולדבר עם שחקנים אחרים.

מארזי מחשב גיימינג המכילים כרטיס מסך באיכות גבוהה ומסך גדול

שני אביזרים סופר חשובים שניתן לקנות ב- מארז מחשב גיימינג הם כמובן המסך וכרטיס המסך. כרטיס המסך הוא זה שקובע את הדיוק של הגרפיקה. שחקני מחשב רוצים לראות בצורה הכי חדה את הגרפיקות של המשחקים ולכן חשוב לרכוש כרטיס מסך איכותי. כמו כן, כרטיס מסך איכותי זקוק גם למסך ברמה גבוהה ואם הוא גדול מהמסכים הרגילים אז מה טוב.

מארזי מחשב גיימינג הכוללים כיסא לגיימרים, עכבר, מקלדת ואוזניות

זה אחד מהמארזים האיכותיים ביותר שקיימים מהסיבה שהוא מסדר את השחקן באביזרים הכי חשובים שבהם ישתמש בכל משחק. כיסא הגיימרים הוא כיסא סופר נוח שמאפשר ישיבה ארוכה בנוחות מירבית, הלוא אחרי הכל אנו מעוניינים לשמור על הגב שלנו.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן