fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

מטען אוניברסלי למחשב נייד הם מצרך חשוב מאוד, ללא המטען של המחשב אחרי מספר שעות יחסית קצר לא נוכל לעבוד איתו. 

מטען אוניברסלי למחשבים ניידים הוא מטען המאפשר למשתמשים לטעון את כל סוגי המחשבים הניידים.  במטענים אלו תוכלו להטעין את כל סוגי המחשבים. אנו בבסטק מייבאים מטענים אלה במחירים משתלמים במיוחד + אחריות מלאה למשך שנה ומשלוחים מהירים לכל הארץ.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
190250

מחשבים ניידים מגיעים עם מטען מקורי למחשב נייד. מטען נוטה להתקלקל  ומפסיק לספק אנרגיה חשמלית למחשב. למטען תפקיד נוסף והוא טעינת סוללה למחשב. כאשר מטען למחשב נייד מתקלקל המחשב מפסיק לפעול כאשר הסוללה מתרוקנת. אנו ממליצים לרכוש מבעוד מועד מטען אוניברסלי למחשב נייד ע”מ להימנע ממצב בו
לא נוכל להפעיל את המחשב. יתרונות  נוספים  של המטען האוניברסלי  1. ניתן להשתמש במטען האוניברסלי ברכב בחיבור לשקע המצית. 2. למטען האוניברסלי מספר רב של קונקטורים הניתנים להחלפה ומאפשרים טעינה של מגוון מכשירים חשמליים ומחשבים מדגמים שונים. רכישת מטען אוניברסלי לרכב מומלץ לכל בעל רכב . מטען אוניברסלי מחירו זול יחסית למטענים מקוריים.

מהו מטען אוניברסלי למחשב נייד?

מדובר כאן במטען למחשב נייד אשר יכול להתאים למספר סוגים של מחשבים ניידים. בזכות מתאמים גנריים אשר מתחברים אליו ויכולים להיכנס ליציאות המחשב ולהטעין אותו. את המטען האוניברסלי אנו נקנה במספר מקרים: המקרה הראשון הוא כאשר המחשב שלנו כבר ישן יחסית ולא ניתן למצוא לו חלקי חילוף מקוריים. המקרה השני הוא כאשר אנו מעוניינים בקניה זולה יותר. והמקרה השלישי הוא כאשר אנו רוצים לקנות מטען אוניברסלי למחשב נייד למקרי חירום ולמספר מחשבים ניידים מסוגים שונים בביתנו.

למצבי חירום תמיד כדאי לדאוג שיהיה לנו מטען למחשב נייד. 

רבים מאיתנו זקוקים למחשב הנייד שלנו לצורכי עבודה. כאשר המטען של המחשב הנייד מפסיק לעבוד בדיוק בזמן עבודה חשובה שאנו צריכים לעשות כעת, זה יכול להיות מאוד מתסכל. כדי למנוע את התסכול, תמיד מומלץ שיהיה לכם בבית בנוסף למטען המקורי גם מטען למחשב נייד אוניברסלי. המטען ישמש אתכם לאותם מקרי חירום. כאשר יהיה לכם זמן, תלכו לקנות מטען מקורי. מטען למחשב נייד יהיה רק למקרים החשובים הללו והמתסכלים.

מה העלות של מטען למחשב נייד ?

העלויות של מטען מסוג זה לרוב מסתכמות בעלות של 150 שקלים. כאשר מדובר לרוב בכ- 150 שקלים פחות מהמטענים המקוריים. סכום יחסית נמוך ולכן אם יש לכם שיקול תקציבי הכירו את האפשרות הזו של מטען אוניברסלי.  פתרון מצוין וטוב בעלות נמוכה. נכון, לא מדובר במטען המקורי, שהוא תמיד יהיה הכי טוב וחזק עבור המחשב שלכם, אך זה גם לא סוף העולם אם תשתמשו לעת עתה באוניברסלי וכאשר יהיה לכם תקציב תוכלו להשקיע במטען המקורי.

לסיכום: 

מטען אוניברסלי למחשב נייד הוא אחד מהדברים המדהימים שהומצאו לכל אותם מקרי חירום בהם אנו חייבים להטעין את המחשב הנייד שלנו והמטען המקורי התקלקל. אם ניתקלתם במצב כזה, תדעו שיש לכם גם את האפשרות הזו.

צריכים עזרה בבחירת המטען המתאים למחשב הנייד שלכם? צרו איתנו קשר ונשמח להתאים עבורכם את המטען למחשב חייגו עכשיו – 053-2221317

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן