fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

תיקון סוללה למחשב נייד

במאמר הקרוב שלנו נספק לכם טיפים בנושא של תיקון סוללה למחשב נייד כל מה שצריך לדעת לפני רכישה של סוללה למחשב נייד מתחילים.

מחשבים היו הכרח בחיינו בשל הנוחות היכולת לבצע עליהם משימות רבות. החיסרון העיקרי של מחשב נייד הוא שהם משתמשים בהרבה אנרגיה ואם לא משתמשים בהם נכון, הסוללות שלהם יכולות להתרוקן במהירות. בנוסף לאחר שימוש של 3/4 שנים במחשב הסוללה למחשב נייד נהרסת או נחלשת ואתם תצטרכו לרכוש סוללה חדשה למחשב נייד שברשותכם אם זה סוללה פנימית אז תצטרכו לפרק את המכסה להוציא משם את הסוללה הישנה ולהכניס את החדשה.

תיקון סוללה למחשב נייד

סוללת המחשב הנייד היא אחד החלקים החיוניים ביותר במחשב נייד. זה מה שמפעיל את המכשיר שלך, אם אתם לא נמצאים ליד שקע חשמלי או אם הסוללה לא עובדת המחשב הנייד שלך עלול לאבד את כוחו ולהיות חסר תועלת. עם זאת, כיום ישנן דרכים יעילות רבות בהן תוכלו לתקן את הסוללה על מנת להפעיל אותו מחדש:

1: אם הסוללה הפסיקה לעבוד אליכם לבדוק את החיבורים אולי החיבור רופף לפעמים זאת אחת הסיבות שהסוללה הפסיקה לעבוד.

2: לפעמים מצטבר אבק על הסוללה הוציאו את הסוללה ונקו אותה היטב.

תיקון סוללה למחשב נייד , אז אחרי שהבנו מהם השלבים, אם אחרי כל זה הסוללה עדיין לא עובדת תצטרכו לרכוש סוללה חדשה למחשב. אצלנו באתר בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו את כל סוגי הסוללות למחשבים ניידים במחירים משתלמים + אחריות מלאה.

סוללות מקוריות למחשבים ניידים נפוצים:

סוללה למחשב נייד asus| סוללה למחשב נייד dell | סוללה למחשב נייד hp  

מהם סוללות למחשבים ניידים? 

הסוללה של מחשבים ניידים משתנה בהתאם למכשיר. חיי הסוללה יכולים להיות בין חמש לשתיים עשרה שעות תלוי בסוג של המחשב. ישנם גורמים רבים המשפיעים על חיי סוללת מחשב נייד. לדוגמא, עריכת סרטונים תגזול יותר סוללה מאשר גלישה באינטרנט כמובן שזה גם משתנה בין דגם מחשב אחד לשני.

סוללות מחשב נייד משתנות בקיבולתן ובמשך חייהן בהתאם למכשיר. חיי מחשב נייד עם מסך קטן יותר עשויים להיות בעלי חיי סוללה קצרים יותר מאשר אחרים בעלי מסך ברזולוציה גבוהה יותר, ללא תלות במשתנים אחרים כגון עוצמת מעבד או גודל RAM.

לסיכום המאמר תיקון סוללה למחשב נייד 

אם הסוללה למחשב נייד שלכם כבר לא עובדת אצלנו באתר בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו את כל סוגי הסוללות למחשבים ניידים במחירים משתלמים במיוחד + אחריות מלאה למשך שנה ומשלוחים מהירים לכל הארץ. צריכים עזרה בבחירת הסוללה למחשב? צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן