fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

באתר של בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו מטענים למחשבים ניידים מבית מיקרוסופט + אחריות מלאה למשך שנה על המטען. 

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
229549

מיקרוסופט הינה חברה ידועה לתוכנה ומחשבים, היא מייצרת מחשבים נייחים וניידים וכמו כן היא גם אחת מהחברות הגדולות אשר פיתחו את מערכת ההפעלה למחשבים והיא נחשבת לחברה טובה ואמינה.

אך גם אם החברה היא טובה ואמינה, עדיין יכולות להיות במוצרים שלה תקלות. כיום לכל מחשב נייד יש מטען, זה כך גם במחשבים של מיקרוסופט. כל מחשב נייד מצויד גם במטען למחשב נייד מיקרוסופט וכמו כל מטען, גם המטען של מחשב זה עלול להיות תקול לאחר זמן מה. אין זה אומר שהחברה אינה טובה, אלא זה בלאי סביר של המכשיר ואחרי זמן מה בהחלט כדאי להחליף אותו.

מתי כדאי לנו להחליף מטען למחשב נייד מיקרוסופט?

יש מספר סימנים אשר יאותתו לכם כי הגיע הזמן לגשת למעבדה הקרובה או חנות המחשבים ולהחליף את המטען למחשב נייד מיקרוספוט שלכם. תחילה, אם אתם רואים מצבים שבהם הסוללה לא נטענת עד הסוף, סימן שהמטען למחשב נייד מיקרוסופט מתחיל קצת לזייף וזה הזמן להחלפה. מצב נוסף נעוץ בחיבור בין המטען למחשב.

מה חשוב לבדוק לפני קניית מטען מיקרוסופט ?

כאן חשוב לבדוק האם מדובר באבק שנמצא בתוך רכיב הכניסה של המחשב ויש לנקות אותו או שחלק הכניסה של המטען למחשב נייד מהוא תקול. אם הבעיה היא באבק שנכנס, ניקיון קליל אמור לפתור את הבעיה, אך אם רכיב הכניסה של המטען הוא התקול, יהיה עליכם להחליף את המטען למחשב נייד מיקרוסופט שלכם.

תקלות נוספות יכולות להיות קשורות כבר להתנהלות היום יומית עם המטען. לדוגמא ליפוף לא טוב של חוט החשמל לאורך זמן עלול להרוס את חוט החשמל ולמנוע ממנו להטעין או עיקום של התקעים גם עלולים לגרום לכך שהמטען יפסיק את הטעינה.

איך להימנע מתקלות במטען?

בגלל שמדובר במכשיר חשמלי לכל דבר, הוא מגיע עם הוראות הפעלה. אם תשימו לב, על המטען יש סקוץ’, תפקידו של הסקוץ’ לעזור לכם לקפל את המטען בצורה כזו שהכבל שלו לא ינזק. דבר נוסף וחשוב לא פחות, ימנעו מלשים את המטען על אזורים שעלולים לגרום לו להתחמם כמו מתחת לשמיכה או על שמיכה וכדומה.

מעבר לכך, שימו לב כי אתם נזהרים ממקומות רטובים אשר עלולים ליצור קורוזיה. אם תקפידו על דברים אלו, תוכלו לשמור על מטען למחשב נייד מיקרוסופט לאורך זמן ולא תצטרכו להחליף אותו. הטיפ האחרון והחשוב מכל, קיראו את הוראות ההפעלה של החברה, הם יתנו לכם את ההסבר הטוב ביותר איך לשמור על המטען.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן