fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

מחשבים הם המוצר הכי חזק כיום בשוק הטכנולוגי והוא נחשב כך כבר 30 שנה. לפני 30 שנים, המחשבים החלו להיכנס לבתים ולא לכל אחד היה מחשב ואם היה, הוא היה מחשב ביתי ששייך לכל בני הבית. כיום המחשב נמצא בכל בית ויותר מכך, כמעט לכל אחד במשפחה יש מחשב משלו.

מחשבים הם מוצר חשמלי לכל דבר והוא מורכב מהמון חלקים חשובים יחד שיוצרים את המחשב. כל רכיב במחשב עלול להיות תקול או להיהרס עם הזמן ויכול להיות שתצטרכו להחליפו. את ההחלפה של הרכיבים בדרך כלל עושים בחנות מחשבים שכוללת מעבדה ויודעת לבצע החלפת רכיבים בצורה מקצועית ובטוחה, כך שהמחשב שלכם נשמר ויוכל להמשיך לעבוד לאחר מכן כרגיל. חלקי המחשבים שנמצאים בחנויות ובמעבדות מגיעים אל החנויות מהחברות השונות ולכן חנויות אלו נקראות גם יבואן חלקי מחשבים.

אנו מייבאים את כל סוגי המחשבים ניידים, מטענים למחשבים ניידים סוללות למחשבים ניידים, מסכים למחשבים ניידים, מקלדות למחשבים ניידים צרו איתנו קשר היום ונדאג לכם למחירים משתלמים במיוחד!  חייגו עכשיו 02-5300298

אילו חלקים מביא ספק מחשבים?

ספקי מחשבים דואג להביא אל חנות המחשבים רכיבים מסוגים שונים המתאימים למחשבים שונים. את הרכיבים הוא מייבא מהחברות השונות של המחשבים. כך לדוגמא, עבור מחשב לנובו, יבואן לחלקי המחשבים יביא סוללה שמתאימה למחשב זה, מסך וכרטיס מסך, מטען, מעבד וכדומה שמיועדים לו. יבואן חלקי מחשבים מכיר היטב את סוגי המחשבים השונים ויודע אילו חלקים חשובים ובאיזו איכות הם. לאיכות והמקוריות חשיבות רבה עבור המחשבים ויש לשים לב לכך כאשר קונים חלקים אצל יבואן חלקי המחשבים.

תמונה של יבואן חלקי מחשבים
אנו מייבאים את כל סוגי האביזרים למחשבים ניידים מטענים, סוללות, מקלדות ומסכים!

האם המחירים אצל יבואן חלקי מחשבים הם גבוהים?

רוב יבואני חלקי המחשבים דואגים להיות בטווח המחירים הממוצע בשוק. כמובן שתמיד תמצאו יבואנים יקרים יותר מהשוק, אך בהחלט ניתן לראות מגמת מחירים ממוצעת שנקבעת בהתאם לעלות הסיטונאיתת של המוצר שמגיע מהחברה. יש מוצרים ששווה להחליף במחשב כי עלותם לא עוברת את עלות המחשב ויש רכיבים שלא שווה להחליפם וימליצו לכם לקנות מחשב חדש.

לסיכום: 

רכיבי המחשבים לעיתים מתקלקים ויש להחליפם. את ההחלפה ניתן לעשות בקלות אצל חנויות מחשבים שהם יבואנים של חלקי מחשבים מגוונים. מומלץ למצוא את יבואני המחשבים שעומדים בטווח המחירים הממוצע בשוק.

אנו בסטטק יבואן חלקי מחשבים ביניהם : סוללות, מסכים, מקלדות ומטענים הכל במחירים משתלמים במיוחד אז למה אתם מחכים ? חייגו עכשיו ונציג ישמח לעמוד לרשותכם! חייגו עכשיו – 053-2221317

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן