fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

בעידן של היום שבו הכל דיגיטלי, יש המון דברים שנעשים מרחוק מבלי לצאת מהבית. אנו עושים פגישות עבודה מהבית, לומדים אונליין ברשת, מדברים עם חברים מחו”ל ומאבטחים את ביתנו. לכן מצלמה למחשב נייד הפכה לפריט חובה. 

לכל הדברים הללו יש מכנה משותף אחד והוא מצלמות למחשב נייד. באמצעות המצלמות אנו יכולים לראות את האדם אשר יושב מאחורי מסך המחשב ולתקשר איתו ממש כאילו ישבנו אחד ליד השני. יש לשימוש במצלמות למחשב נייד המון יתרונות. הן חוסכות לנו זמן יקר שבעבר היינו צריכים לתכנן אותו מראש. אם בעבר היינו מתכננים זמן של שעת פגישה, היינו צריכים להוסיף לה גם את זמן הנסיעה למקום וזמן החזרה. כיום שעת פגישה בעזרת מצלמות למחשב נייד יכולה להיות שעה בדיוק ולא מעבר, ללא בזבוז משאבים של זמן ודלק

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
79179

במחשב הנייד יש כבר מצלמה, למה משמשות מצלמות למחשב נייד חיצוניות?

למחשבים הניידים באמת יש מצלמה אשר מתוכננת בתוכם, אך לעיתים אנו זקוקים ל- מצלמה למחשב נייד שהן חזקות יותר ואיכותיות יותר. מצלמות למחשב נייד נצרכות מאוד כאשר אנו משתמשים בהם באופן קבוע. אם לדוגמא רוב העבודה שלנו מצריכה פגישות עבודה לאורך זמן עם גורמים מחו”ל, אנו נרצה שתהיה לנו מצלמה טובה ואיכותית. אם המצלמות למחשב נייד הן לצורך אבטחה, גם פה נרצה מצלמות חזקות שרואים בהן באופן מדויק את הסרט שצולם.

אילו מצלמות יש כיום למחשבים ניידים? 

מצלמה למחשב נייד שיש במחשבים נקראות מצלמות רשת. הן פועלות על גבי האינטרנט ומתחברות בקלות למחשב הנייד שלכם. יש המון סוגים של מצלמות רשת במחירים מגוונים. טווח המחירים מתחיל במאה שקלים ויכול להגיע לשבע מאות שקלים. המחיר לרוב נקבע לפי נתוני המצלמה. בדרך כלל מדובר בנתונים כמו: רזולוציה, קצב פריימים, סוג החיישן של המצלמה, איכות העדשה, אפקטים מיוחדים ומיקודי פנים. ככל שנתונים אלו איכותיים יותר, כך עלות המצלמה תעלה.

אולי יעניין אתכם גם :

מטענים למחשבים ניידים >> 

החלפת מסך למחשב נייד >> 

חיבור המצלמה למחשב

לרוב המצלמות למחשב נייד מתחברות למחשב בעזרת usb. יש גם מצלמות כיום שעובדות בצורה אלחוטית וניתן לבצע את החיבור שלהן בצורה זו. הבחירה היא בעיקר על פי הנוחות שלכם. אם אתם צריכים להציב את המצלמה במקום מסוים, אולי תעדיפו את המצלמה האלחוטית.

אצלנו באתר בסטק חנות מחשבים תמצאו מצלמה למחשב נייד במחירים משתלמים במיוחד + משלוח מהיר! צריכים עזרה ? צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם חייגו עכשיו – 053-2221317

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן