fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

אנו באתר בסטק מבצעים החלפת מסך למחשב נייד אפל על ידי טכנאים בעלי ניסיון ואחריות על המסך לשנה. המחיר כולל איסוף המחשב מבית הלקוח והחזרה לבית הלקוח ללא עלות.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
9791,309

מסך המחשב הנייד שלכם הוא חלק בלתי נפרד ממנו והוא כמובן אחד החלקים ההכרחים במחשב. בלעדי המסך, כל המשמעות של מחשב משתנה לגמרי.

על גבי המסך אנו למעשה רואים את האלמנטים הויזואליים. אלו יכולים להיות אתרי האינטרנט, האייקונים של המחשב, תוכנות מגוונות ועוד. כאשר המסך מתקלקל, למעשה אין באפשרותנו להשתמש במחשב ואנו צריכים לגשת למעבדת המחשבים לצורך החלפת מסך למחשב נייד אפל.

למה חשוב להחליף מסך מחשב נייד אפל במעבדה מוסמכת?

מסך המחשב או בעגה המקצועית צג המחשב מתחבר למחשב עצמו באמצעות כרטיס גרפי אשר מעביר אות שיוצאת אלינו בתור תמונה. יש כיום סוגים רבים של מסכים למחשבים ניידים וכדי לתקן מסכים תקולים יש להיעזר באיש מקצוע מוסמך אשר מכיר את הסוגים השונים והחומרים שמהם הם עשויים. כך לדוגמא, מסך מחשב apple הוא מסך מסוג led. במידה והמסך מתקלקל, חשוב שהאדם שיחליף עבורכם אותו יכיר היטב את סוג המסך ודרך החיבור שלו. לכן רק מעבדה מוסמכת אשר מכירה היטב את מסך הled של חברת אפל, יוכל לבצע החלפת מסך למחשב נייד אפל בצורה טובה ומבלי לגרום לנזקים.

תקלות שעלולות לקרות במסך מחשב אפל

את התקלות של מסכי מחשבים ניידים ניתן לחלק לשניים: הראשון אלו הן תקלות ברות תיקון הכוללות בניהן מסכים מרצדים, צבעים לא תקינים בתצוגה וכדומה. הסוג השני הן למעשה תקלות אשר מחייבות החלפת מסך מחשב נייד אפל. תקלות אלו יכולות להיות שבר במסך, מסך שאינו נדלק, מסך עם פסים צבעוניים לאורך, קורוזיה בעקבות מים או לחות אשר היו על המסך. כל אלו מצריכים.

מה העלות של החלפת מסך מחשב נייד אפל?

כאשר עושים החלפת מסך למחשב נייד אפל, עלות החלפת המסך תחושב לפי גודל המסך והסוג שלו. החלפת מסך מגע גדול יעלה יותר מהחלפת מסך מחשב apple רגיל קטן. כמו כן, במחשבי אפל העלות תמיד תהיה גבוהה יותר מאשר במחשבים ניידים אחרים. אפל נותנת אחריות מלאה על הרכיבים במחשבים שלה ובמכשירים השונים וזאת בתנאי שהחלפת מסך במחשב נייד אפל תהיה מקורית ועל ידי אדם שהוסמך לכך מהחברה.

החלפת מסך למקבוק פרו

החלפת מסך למחשב נייד אפל תיעשה אך ורק במקום מוסמך, יש להגיע לחנות מחשבים מעבדה ולבקש שיאבחנו את התקלה ובהתאם לצורך יבצעו את ההחלפה. אנו באתר בסטק מבצעים החלפת מסך מחשב נייד אפל , מסך למקבוק פרו, החלפת מסך ללפטופ של אפל ועוד. צריכים עזרה צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן