fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

תיקון מסך למחשב נייד

במאמר הקרוב ניתן לכם מידע על כל מה שצריך לדעת לפני תיקון מסך למחשב נייד. אם מסך המחשב הנייד שלך נסדק או נשבר, תצטרכו או להחליף את המסך או לתקן אותו. במאמר הקרוב נספק לכם יתרונות וחסרונות של תיקון מסכים למחשבים שלך לעומת רכישת מחשב חדש.

יתרונות וחסרונות של תיקון המסך:  

עלות רכישת מחשב נייד חדש יכולה להיות יקרה, ולכן החלפת מסך למחשב נייד זולה יותר.

חסרונות: תיקון מסך למחשב נייד יחייב אתכם להחליף את לוח ה- LCD וחלקים אחרים. למרות שחלקים אלה אינם יקרים, הם עשויים עדיין לדרוש מאמצים מסוימים כדי להחליף את כולם. אנו נמליץ לכם ללכת לאיש מקצוע מומחה לצורך החלפת מסך למחשב נייד. אצלנו בבסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו החלפת מסך למחשבים ניידים מכל הסוגים במחירים משתלמים + אחריות מלאה.

מסכים למחשבי נייד פופולריים:

מסכים למחשבי דל | מסכים למחשבי HP | מסכים למחשבי אסוס

מסכי מחשב : 

מסכי מחשב נייד אינם מיועדים לתיקון. לכן, אם המסך שלכם נסדק או נשבר תצטרכו להחליף את המסך למסך חדש. תיקון מסך למחשב נייד עושים רק במקרה שנגרם נזק בפאנל עצמו ולא במסך. אם המסך סדוק, או שרוט תצטרכו להחליף את המסך למסך חדש.

תוכלו להחליף את המסך למחשב על ידי טכנאי. אנו לא ממליצים לנסות ולהחליף לבד את המסך, בשביל להחליף את המסך בצורה טובה צריך ידע רב בתחום. אם אין לכם ידע תוכלו לגרום נזק בלתי הפיך למסך.

לסיכום : 

ישנן שתי דרכים בהן ניתן להחליף מסך שבור: ניתן להחליף מסך במעבדת מחשבים, או להזמין מסך מקורי אצלנו באתר בסטק יבואנית חלקים למחשבים. אנו נתאם לכם שליחות ונאסוף את המחשב עם המסך השבור, נתקן אותו ע”י טכנאי מוסמך ולאחר התיקון נשלח לכם אותו בחזרה על ידי שליח.

אצלנו באתר העלות של המסך כוללת גם את החלפת המסך + משלוח איסוף מבית הלקוח והחזרה לבית הלקוח ללא עלות נוספת. רוצים לקבל הצעת מחיר עבור החלפת מסך למחשב? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם. חייגו עכשיו 053-222-1317.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן