fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

סוללה מחוברת לא נטענת dell

סוללה מחוברת לא נטענת dell כל מה שצריך לדעת -הסוללה נחשבת בדרך כלל למקור הכוח המספק חשמל למחשב. בדרך כלל, הסוללה במחשב משמשת למדידת זמן בשניות או דקות לפני שצריך להטעין אותה שוב. הסוללה אחראית גם לאחסון נתונים כמו סיסמאות והגדרות משתמש כשהחשמל כבוי.

 

ישנן סיבות רבות לכך שהסוללה שלך לא עובדת כמו שצריך, אחת מהן עשויה להיות בגלל שהיא לא מחוברת בצורה הנכונה. מסיבה זו, עליך לוודא תמיד כי כבל החשמל של המכשיר שלך מחובר לשקע חשמל וכי הכבל עצמו אינו פגום לפני חיבורו למחשב.

מה לעשות סוללה מחוברת לא נטענת dell ?

ישנן סיבות רבות לכך שהסוללה לא עובדת. זה יכול להיות בגלל שהסוללה לא מחוברת טוב או בגלל שהסוללה נהרסה בדרך כלל אחרי שימוש של 3/4 שנים הסוללה שובקת חיים. להלן כמה מהסיבות הנפוצות ביותר לכך שהסוללה שלך לא עובדת. הסיבה הראשונה היא שאולי לא נשארה טעינה בסוללה. הסיבה השנייה היא שייתכן שכבל החשמל אינו מחובר לשקע או ספק כוח. סיבה נוספת היא שאולי יש בעיה עם הסוללה עצמה, כגון קצר חשמלי, נזק פנימי, או אפילו קורוזיה החוסמת את אחד התאים של הסוללה למחשב נייד.

סוללה מחוברת לא נטענת dell עוד בעיות :

רוב המחשבים בימינו משתמשים בסוללת ליתיום שיש לה מספר סופי של מחזורי טעינה לפני שצריך להחליף אותה. בנוסף, ייתכן שהסוללה נפגעה כתוצאה מהתחממות יתר או מנפילה. במקרים אחרים, ייתכן שהגדרות ניהול החשמל של המחשב מוגדרות גבוה מדי והמחשב הנייד אינו מסוגל לקבל מספיק חשמל מהסוללה. במקרה זה, על המשתמשים לשנות את הגדרות ניהול צריכת החשמל כך שהמחשב ישתמש בפחות אנרגיה כשהוא מחובר לחשמל ולעבור לשימוש בסוללה כאשר הוא פועל על סוללות.

לסיכום המאמר:

סוללה מחוברת לא נטענת dell ? כנראה שתצטרכו לבצע החלפה של סוללה למחשב נייד או מטען למחשב נייד אנו באתר בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ נוכל לאתר את הבעיה במחשב ולספק לכם פתרון הכל במחירים משתלמים במיוחד + אחריות מלאה על הסוללות למחשב שנה. צריכים עזרה בבחירת הסוללה למחשב? צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

לרכישת סוללה למחשב נייד דל Dell

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן