fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

אורך חיי סוללה למחשב נייד

מה אורך חיי סוללה למחשב נייד? אורך סוללת מחשב נייד ממוצעת 3-4 שעות עבודה. אך חיי הסוללה של המחשב נייד יכולה להשתנות בהתאם לסוג המחשב ולסוג השימוש במחשב. לדוגמא, אם משתמש במחשב נייד גולש באתרי מדיה חברתית, משחק משחקים וצופה בסרטונים במחשב, הסוללה שלו תתרוקן במהירות רבה יותר מאשר אם הוא עובד על המחשב בצורה סטנדרטית.

השימוש במחשבים ניידים כיום :

השימוש כיום במחשבים ניידים נהפך לדבר בסיסי במיוחד עכשיו בקורנה שהרבה אנשים עובדים מהבית. לכן, חשוב לשמור על המחשב הנייד ולהטעין אותו לפני שהסוללה מתרוקנת לגמרי. בנוסף, כדאי לתת לסוללה לעבוד ולא להיות כל היום מחוברת למטען. ככה תשמרו לאורך זמן על חיי הסוללה שלכם.

אורך חיי סוללה למחשב נייד כיום :

סוללה של של מחשב אפל– MacBook Air מחזיקה עד 12 שעות, (לפי נתוני יצרן)  ואילו סוללה של מחשב דל – XPS 13 של Dell מחזיקה עד 18 שעות (לפי נתוני יצרן). המשמעות היא שאתה יכול להשתמש במחשב הנייד שלך כל היום מבלי שתטען אותו פעם אחת. לכן, אם אתם מחפשים מחשב נייד שמחזיק לאורך רוב שעות היום אלו בהחלט מחשבים שמתאימים עבורכם. בנוסף, במחשבים אלו הסוללה למחשב נייד מחזיקה הרבה זמן בממוצע 2/3 שנים ואפילו יותר (תלוי בשימוש שלכם) .

לרכישה מהירה של סוללה למחשב : 

 

עוד טיפים שחשוב לזכור לפני שיוצאים עם המחשב : 

– אחרי יום עבודה תזכרו לחבר את המחשב למטען למחשב ככה שתצאו בבוקר הסוללה תהיה מלאה עד הסוף.

– וודא שהסוללה טעונה לפני שאתם יוצאים מהבית

– כבו WiFi או בלוטות ‘ (אם אתם לא משתמשים בו)

כל השלבים הללו יתנו לך יותר זמן תוך כדי עם המחשב הנייד שלך! 

לסיכום :

אורך חיי סוללה למחשב נייד משתנה ממחשב למחשב. אבל אם תיישמו את הטיפים שהבאנו לכם במאמר הקרוב אז הסוללה תוכל להחזיק לכם יותר זמן. עוד טיפים בנושא יעלו פה בבלוג שלנו בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ. אצלנו תמצאו את כל סוגי המטענים למחשבים ניידים, סוללות למחשבים ניידים, מקלדות למחשבים ניידים ומסכים למחשבים ניידים הכול במחירים משתלמים במיוחד + אחריות מלאה למשך שנה.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן